دیجیزا/ به تازگی شرکت کپکام (Capcom) از رویداد زنده و دیجیتالی مربوط به بازی Monster Hunter Rise رونمایی کرد که قرار است در جریان آن، از نمایش‌های جدید این اثر برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ رونمایی شده و اخبار زیادی به مخاطبین اطلاع‌رسانی شود.

چند روز پیش بود که اعضای تیم توسعه‌ی بازی Monster Hunter Rise شرکت کپکام در پیامی گرم و صمیمانه، سال نوی میلادی را به مخاطبان و هواداران خود تبریک گفتند. در متن این پیام سازندگان به بازی‌بازان قول دادند که قرار است در ماه ژانویه، اخبار و اطلاعات هیجان‌انگیزی از بازی Monster Hunter Rise منتشر شود. حال به تازگی خبر برگزاری رویداد دیجیتالی و مخصوص این اثر را می‌توان به عنوان تایید حرف‌های چند روز قبل توسعه‌دهندگان پذیرفت.

البته تا پیش از این اعلام نیز طرفداران به صورت مرتب در جریان اخبار و تصاویر مربوط به بازی Monster Hunter Rise قرار می‌گرفتند؛ چرا که حساب‌های کاربری رسمی این اثر در شبکه‌های مجازی و اجتماعی مختلف بسیار فعال بوده و به صورت مرتب عکس‌های هنری از فرآیند توسعه‌ی این اثر را با مخاطبان به اشتراک می‌گذراند. همین اتفاقات اخیرا سبب شده بود که بسیاری از بازی‌بازان منتظر خبر مهم و بزرگی از جانب توسعه‌دهندگان این بازی در ماه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی باشند.

ظرف چند ساعت گذشته، شرکت کپکام رسماً از رویداد دیجیتالی بازی Monster Hunter Rise رونمایی کرده و آن را برای مخاطبین معرفی نمود. طبق اطلاعات منتشر شده، بازی‌بازان و طرفداران این عنوان اکشن و ماجراجویی قادر هستند در ساعت ۶:۰۰ صبح (به وقت گرینویچ) روز ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ ( ۷ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی)، به صورت همزمان از شبکه‌های توییتر (Twitter)، فیس‌بوک (Facebook)، یوتیوب (YouTube) و توییچ (Twitch) به مشاهده‌ی جدیدترین اخبار و اطلاعات از روند توسعه‌ی این بازی دسترسی پیدا کنند. طبق توضیحات شرکت کپکام، بازی‌بازان باید منتظر اتفاقات بزرگ و اخبار جالبی در مورد بازی Monster Hunter Rise باشند.

با این حال، طرفداران مشتاق و بی‌نظیر سری Monster Hunter به این اطلاعات رسمی اکتفا نکردند و خود به کشف برخی مطالب پرداختند. در واقع دو فرد از شناخته‌ شده‌ترین بازی‌بازان کشور ژاپن یعنی Gaijinhunter و Kogath به پوستر نسخه‌ی ژاپنی این رویداد دسترسی پیدا کردند و نوشته‌های روی آن را برای سایرین ترجمه نمودند تا از متن آن، اطلاعات مفید و ارزشمندی استخراج شود. طبق اطلاعات روی این پوستر، در رویداد آنلاین ماه ژانویه‌ی بازی Monster Hunter Rise، قرار است یک تریلر کاملا جدید از گیم‌پلی این عنوان به نمایش درآید. همچنین در این پوستر به تاریخ احتمالی انتشار نسخه‌ی آزمایشی این عنوان بر روی کنسول نینتندو سوییچ اشاره‌ی مختصری شده بود. با این حال هنوز خبری از اضافه شدن هیولاهای جدید و یا بازگشت هیولاهای قدیمی و قدرتمند این سری در بازی Monster Hunter Rise منتشر نشده است.

طبق پیش‌بینی Gaijinhunter، نسخه‌ی آزمایشی بازی Monster Hunter Rise احتمالا قرار است یک روز بعد از مراسم دیجیتالی شرکت کپکام در ماه ژانویه، در دسترس عموم قرار گیرد. وی پیوندی از یک سایت رسمی ژاپنی را به اشتراک گذاشت که اعلام کرده است شرکت کپکام از مدت‌ها قبل، نسخه‌ی آزمایشی و خصوصی بازی Monster Hunter Rise را در اختیار برخی از تولیدکنندگان محتوای ژاپنی قرار داده و قصد دارد به زودی آن را به صورت عمومی منتشر نماید.

بدون شک بازی Monster Hunter Rise یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ به شمار می‌آید که قرار است دنباله‌ای حماسی و جذاب بر این مجموعه‌ی شکار هیولا باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، این عنوان قرار است در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱ میلادی) در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار گیرد.