سخت افزار/ با مود جدیدی که به تازگی توسط یکی از کاربران آپلود شده می‌توانید نسخه PC بازی Cyberpunk 2077 را در حالت سوم شخص هم امتحان کنید.

تائید عدم وجود حالت سوم شخص در بازی Cyberpunk 2077 قبل از انتشار رسمی بازی مسئله‌ای بود که خیلی از کاربران را از همان موقع برای ساخت مود حالت سوم شخص تشویق کرد. توسعه دهندگان بازی دلیل عدم وجود این حالت را درگیرشدن حداکثری گیمرها با داستان و شخصیت اصلی بازی(V) اعلام کردند و به طور پیش‌فرض دوربین سوم شخص در این بازی فقط حین رانندگی فعال می‌شود. خودران بودن خودروهای پرنده در این بازی و عدم توانایی بازیکن در کنترل دستی این خودروها نیز مسئله‌ی دیگری است که حتماً گیمرها با دستکاری بازی تلاش خواهند کرد تا به آن دست یابند.

با مود جدیدی که برای نسخه PC بازی در دسترس است کاربران می‌توانند حالت سوم شخص را در این بازی به طور آزمایشی امتحان کنند، هرچند که مشکل نبودن انیمیشن مناسب برای حالت تیراندازی و پریدن و بالارفتن، حالتی غیر عادی به بازی می‌دهد.

مود حالت سوم شخص بازی Cyberpunk 2077 در PC
برای نصب این مود در ابتدا باید مود Cyber Engine Tweaks را نصب کنید، سپس مود فعال سازی حالت سوم شخص(TPP) را دانلود و نصب کنید، پس از نصب و فعال‌سازی می‌توانید با کلید B بین سه حالت دوربین سوم شخص و دوربین پیش‌فرض اول شخص جابجا شوید، این مود هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و فعلاً باگهای بیشتری را به باگهای خود بازی اضافه می‌کند! CD Projekt Red هم برای رفع باگهای فعلی Cyberpunk 2077 در این ماه و ماه بعدی میلادی برنامه‌‌هایی ترتیب دیده است.

CD Projekt Red بعد از انتشار این بازی در اوضاع ناآرامی به‌سر می‌برد، کارکنان این استودیو سرمایه‌گذاران و تیم مدیریتی را به خاطر فشار کاری قبل از عرضه و همچنین نوع بازاریابی بازی مورد سوال قرار داده‌اند. همزمان سرمایه‌گذاران بازی نیز استودیو را به خاطر ضرر و زیانی که به خاطر پنهان کردن اشکالات زیاد بازی روی XBOX و PS متحمل شده‌اند، مورد شکایت قرار داده‌‌اند و این استودیو باید از خود در دادگاه دفاع کند، این پنهان کاری موجب ضرر یک میلیارد دلاری شده است، البته در کنار این اتفاقات، حداقل 13 میلیون کپی از این بازی تاکنون به فروش رفته است.