بر اساس شنیده ها و اطلاعات به دست آمده، نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۰ در اواخر بهمن و در شهر آفتاب برگزار خواهد شد. همچنین گفته می شود که حداقل ۱۰ محصول جدید در زمینه خودروهای سواری و تجاری در این نمایشگاه رونمایی می شوند.

نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۰ از ۲۵ تا ۲۹ بهمن ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد. روز اول نمایشگاه، یعنی ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، به خبرنگاران و اصحاب رسانه اختصاص دارد و از روز ۲۶ بهمن، امکان بازدید عمومی فراهم است. آن طور که گفته می شود، ساعت بازدید نمایشگاه حدود ساعت ۱۰ تا ۱۸ خواهد بود و این دوره از نمایشگاه خودروی تهران در سال های A4، A5 و سالن مرکزی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

با توجه به اطلاعات به دست آمده شرکت های زیر در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۰ حضور خواهند داشت و محصولات زیر را معرفی خواهند کرد :
۱- شرکت فردا موتورز با معرفی FMC T5

۲- شرکت آرین موتور با معرفی لاماری

۳- شرکت مکث موتور با معرفی یک کراس اوور لوکس

۴- شرکت صنایع خودروسازی ایلیا و کیان موتور وارنا با معرفی دایون Y5

۵- گروه صنعتی ایران خودرو با احتمال معرفی چند محصول ارتقا یافته

۶- گروه خودروسازی سایپا با احتمال معرفی چند محصول ارتقا یافته

۷- شرکت پادرا دیزل با معرفی کینگ لینگ تاگا H

۸- شرکت آمیکو با به نمایش در آمدن آسنا توربو اتوماتیک

۹- گروه صنعتی ماموت با حضور شرکت های زیرمجموعه و احتمال معرفی خودروهای کار و تجاری جدید

۱۰- شرکت شایان دیزل با احتمال معرفی محصولات جدید سری دافران

۱۱- گروه بهمن با احتمال معرفی محصولات جدید در دسته خودروهای سواری و تجاری

در حال حاضر حضور شرکت هایی مانند مدیران خودرو و کرمان موتور به صورت قطعی اعلام نشده است و گویا مسائلی مانند تعهدات معوق سبب گردیده تا برای حضور این خودروسازان در نمایشگاه تصمیم گیری نهایی نشود. اما گفته می شود که احتمال حضور مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۰ بیشتر از کرمان موتور است و احتمال دارد تا این خودروسازان بخش خصوصی محصولات جدید سری فونیکس را در غرفه خود به نمایش بگذارد.