لنمودو وست ام۱ (Lanmodo Vast M1) مجهز به لنز پیشرفته شیشه ای هفت لایه، حسگر سی‌ماس (CMOS) سونی، و الگوریتمی که حتی با نمونه های موجود در دوربین های گوپرو رقابت می کند، به کاربر اجازه می دهد تا آنچه پیش رو و حتی پشت سر وی در خودرو قرار دارد را به راحتی و بدون توجه به زمان روز یا شرایط آب و هوایی مشاهده و ثبت کند.

لنمودو وست ام۱ دارای یک دوربین با میدان دید ۷۵ درجه ارتقا یافته در جلو، یک دوربین با میدان دید ۱۷۰ درجه در عقب، و برد دید تا ۹۸۴ فوت (۳۰۰ متر) حتی در شب با وضوح ۱۰۸۰پی فول اچ‌دی است. این یک ویژگی ممتاز است که در دش‌کم های دیگر وجود ندارد.

توانایی دید در شب خاص لنمودو وست ام۱، آن را به محصولی متمایز تبدیل می کند. فناوری تصویربرداری نور کم این دش‌کم از حسگر سی‌ماس سونی با یک لنز شیشه ای هفت لایه و دریچه دیافراگم اف۱.۰ برای دستیابی به دید در شب ۰.۰۰۰۱ لوکس که عملکرد بسیار بهتری نسبت به دش‌کم های دیگر هم رده خود دارد، استفاده می کند. یک مقایسه ساده در کنار هم، تفاوت قابل توجه در کیفیت تصویری که دوبین وست ام۱ ارائه می کند را نشان می دهد و این گونه به نظر می رسد فیلم در شرایط نور روز ثبت شده است.

الگوریتم مورد استفاده در دش‌کم وست ام۱ روشنایی و نوردهی را در سطح مطلوب حفظ می کند و به خوبی اشیا روشن مانند چراغ خودروهای دیگر که در ویدئوهای دید در شب بیش از حد نورانی و روشن به نظر می رسند را محاسبه و مدیریت می کند.

قابلت های پردازش سیگنال تصویر دش‌کم وست ام۱ حتی به افزایش دید در شرایط آب و هوایی بد کمک کرده و به دوربین اجازه می دهد به رغم باران، برف و هوای مه آلود نیز دید خوبی داشته باشد.

ویدئوهای دوربین های جلو و عقب وست ام۱ در یک نمایشگر ۸ اینچی نمایش داده می شوند در شرایطی که کارت حافظه داخلی دوربین که از ظرفیت ۱۲۸ گیگابات برخوردار است، امکان ذخیره آن‌ها را فراهم می کند. این میزان حافظه ذخیره سازی امکان ضبط مداوم ویدیو تا ۲۸ ساعت (زمانی که فقط دوربین جلو ضبط می کند) را فراهم می کند و این در شرایطی است که پس از پر شدن ظرفیت کارت حافظه فیلم های جدید جای موارد قدیمی را می گیرند.

یک حسگر تشخیص برخورد نیز به دش‌کم وست ام۱ برای ثبت سریع فیلم هنگام بروز برخورد یا تصادف کمک می کند. این ویدیوها به صورت جداگانه ذخیره می شوند تا امکان بازبینی آن‌ها در هر زمانی وجود داشته باشد. همچنین، این ویدئو حذف نمی شود یا روی آن ویدیویی جدید ضبط نمی شود، مگر این که به صورت دستی توسط کاربر حذف شوند.

دوربین عقب لنمودو وست ام۱ با استاندارد آی‌پی۶۷ در برابر آب مقاوم است و از فناوری دید در شب مشابه با دوربین جلو بهره می برد و می توان آن را درون یا بیرون خودرو نصب کرد.

نرم افزار لنمودو از چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی، ژاپنی، کره ای و چینی پشتیبانی می کند. قیمت این دش‌کم برای ۴۰ خریدار نخست ۱۹۹ دلار است و زمان تحویل آن آوریل ۲۰۲۲ اعلام شده است.