دیجیزا/ Empire of Sin یکی از عناوین مورد انتظاری است که بالاخره تا ساعاتی دیگر برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. در همین راستا، نقدها و نمرات این اثر عرضه شده است که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

Empire of Sin را باید عنوانی استراتژی محور و اکشن به حساب آورد که اتفاقات آن به سال ۱۹۲۰ میلادی و شیکاگو مربوط می‌شود. این بازی داستان گروه‌های مافیایی را روایت می‌کند که به شهر ذکر شده مهاجرت کرده و قصد دارند تا اهداف عجیب و جالب خود را پیاده‌سازی نمایند. به همین دلیل، وقایعی رخ می‌دهد که می‌تواند برای بسیاری از افراد و به خصوص علاقه‌مندان به این ژانرها هیجان انگیز باشد. این اثر چندی پیش معرفی شد و تا به حال برای یک بار هم به تاخیر خورده است. در مراسم Nintendo Direct Mini هم ویدئویی از Empire of Sin در دسترس قرار گرفت که برای تماشای آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

بد نیست بدانید که دو استودیوی رومرو گیمز (Romero Games) و پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) به ترتیب در امر توسعه و نشر بازی Empire of Sin نقش داشته‌اند. همچنین بخش‌های آنلاینی هم در این بازی به چشم می‌خورد که تجربه‌ی آن‌ها با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان امکان‌پذیر است. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز برترین منتقدان حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمرات خودشان را پیرامون Empire of Sin منتشر کرده‌اند که برای مطالعه‌ی آن‌ها، در ادامه با گیمفا همراه باشید.

Windows Central 9/10

Empire of Sin به عنوان یک بازی اکشن و استراتژی فوق‌العاده است و به همین دلیل، آن‌ را به تمام علاقه‌مندان به این سبک‌ها توصیه می‌کنیم. معماهای این عنوان بسیار گیرا هستند و از نقش آن‌ها در سرگرم شدن هواداران نباید به سادگی عبور کرد.

THEGAMER 9/10

بدون شک Empire of Sin یکی از برترین و جذاب‌ترین عناوین استراتژی محوری است که تا به حال تجربه کرده‌ایم و افراد زیادی هم به این موضوع پی خواهند برد. گیم‌پلی این بازی را باید برجسته‌ترین ویژگی آن به حساب آورد که محتویات جالب و بی شماری هم در آن یافت می‌شود.

IGN Spain 8/10

Empire of Sin یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌های مافیایی بوده و تیم سازنده سعی است تا سیستم مبارزات نوین و جالبی را به آن وارد کند. در برخی از بخش‌ها، چند باگ انگشت شمار مشاهده می‌شود که طرفداران به راحتی آن‌ها را نادیده خواهند گرفت.

PCGamesN 7/10

نبود یک عنوان هیجان انگیز در سبک استراتژی و به صورت مافیایی در دنیای بازی‌های ویدئویی بسیار حس می‌شد و خوشحال هستیم که تیم سازنده‌ی Empire of Sin دست به ساخت چنین اثری زد. شما در این بازی با در اختیار داشتن هدایت شخصیت‌های مختلف باید به هر آن چه که از شیکاگو می‌خواهید، دست پیدا کنید. خوشبختانه گیم‌پلی Empire of Sin چندان کسل کننده نیست و می‌توان لحظات لذت‌بخشی را در آن به ارمغان آورد.

jeuxvideo.com 6.5/10

در مجموع Empire of Sin بازی بد نیست، اما تیم سازنده می‌توانست تمرکز بیشتری روی بخش‌های آن داشته باشد تا با یک شاهکار مواجه شویم. واضح است که این تیم برنامه‌ها و ایده‌های جالبی را در نظر داشته‌اند، اما در پیاده‌سازی آن‌ها به مشکل خورده‌اند. شاید این عنوان داستان خوبی داشته باشد، اما شروع و پایان آن چندان چنگی به دل نمی‌زند. حداقل امیدوار هستیم که تا روزها و ماه‌های آینده به‌روزرسانی‌هایی در جهت رفع باگ‌ها در دسترس قرار گیرند.

Wccftech 6.5/10

سازندگان Empire of Sin تا حد زیادی در ارائه‌ی یک داستان جالب و به تصویر کشیدن تاریخ آمریکا موفق بوده‌اند و سیستم مبارزات قابل قبولی هم در آن دیده می‌شود. متاسفانه نواقص زیادی در این اثر به چشم می‌خورد و باید دید که واکنش این تیم در این زمینه چه خواهد بود. البته در صورتی که از دوست داران سرسخت آثاری در سبک اکشن و استراتژی هستید، Empire of Sin انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

PC Gamer 4.9/10

به دلیل مشکلات بیش از حد و باگ‌های عجیب و غریبی که در Empire of Sin مشاهده کردیم، نمی‌توانیم آن را به شما پیشنهاد کنیم. به نظر ما پروژه‌ی توسعه و عرضه‌ی این اثر تا حد زیادی با شکست مواجه شده است و شاید پشتیبانی از آن بی فایده باشد.