دیجیزا/ درآمد زوم در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ چهار برابر بازه مشابه سال گذشته بوده و در این دوره، درآمد ۷۷۷٫۲ میلیون دلاری داشته است
   
به ‌نظر می‌رسد شرایط زوم بسیار خوب است. این شرکت در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ درآمد ۷۷۷٫۲ میلیون دلاری داشته است. این آمار به افزایش درآمد ۴ برابری زوم در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل اشاره می‌کند. البته زوم در سه‌ماهه گذشته هم افزایش درآمد ۴ برابری داشت. این شرکت پیشبینی کرده است که در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ هم شاهد افزایش درآمد ۴ برابری باشد.

این موفقیت بزرگ چندان دور از ذهن نبود. زوم در حال ‌حاضر به‌عنوان یکی از سرویس‌های مطرح ویدئو کنفرانس در دنیا شناخته می‌شود که در زمان شیوع ویروس کرونا  استفاده از آن بسیار زیاد شده است. البته در دوران کرونا  استفاده از سرویس‌هایی مانند گوگل، میت، اسلک و مایکروسافت تیمز هم به‌شدت افزایش پیدا کرده است.

زوم تعداد دقیق کاربران خود را اعلام نکرده است؛ اما به این موضوع اشاره کرده که شاهد افزایش کاربر بوده است. زوم ‌اکنون ۴۳۳٫۷۰۰ عضو دارد. این تعداد در سه‌ماهه قبلی ۳۷۰٫۲۰۰ نفر بود. این تعداد کاربر افزایش درآمد ۱۰۰ هزار دلاری به ‌همراه داشته‌ا است.

انتظار می‌رود زوم در سه‌ماهه بعدی هم آمار شگفت‌انگیزی به جا بگذارد؛ ‌اما این شرکت هشدار داده است که شاید تا آخر سال ۲۰۲۰ تعداد زیادی از کاربران خود را از دست بدهد. بعد از به پایان رسیدن شیوع کرونا قطعا استفاده از این سرویس کاهش پیدا می‌کند و زوم بیشتر برای کارهای شخصی استفاده خواهد شد.