گوشی هوشمند جدیدی از موتورولا با نام Moto G22 در لیست گیک بنچ ظاهر شده است. داده های GeekBench برخی از مشخصات کلیدی دستگاه مذکور را فاش می‌کنند.

موتورولا Moto G22 همانند نسل قبل از اندروید ۱۱ بهره می‌برد
مطابق با اطلاعات منتشر شده از سوی GeekBench، موتورولا Moto G22 از تراشه هلیو P35 برخوردار خواهد بود. نسخه ای که در بنچمارک مذکور ظاهر شده دارای ۴ گیگابایت رم است. البته ممکن است حافظه های رم بیشتر یا کمتری نیز برای این تلفن هوشمند اقتصادی در نظر گرفته شده باشد. بیایید به مهم‌ترین بخش این خبر، یعنی امتیازات کسب شده توسط موتورولا موتو جی ۲۲ بپردازیم. این دستگاه در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیاز ۱۷۰ و ۹۱۲ را کسب کرده است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند با اندروید ۱۱ به دست کاربران خواهد رسید.

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، این تمام اطلاعاتی است که درباره Moto G22 فاش شده است. انتظار داریم که در روز های آینده سایر مشخصات این تلفن هوشمند نیز منتشر شود. مدل Moto G21 هرگز عرضه نشد. بنابراین تلفن هوشمند مورد بحث ما به نوعی جانشین Moto G20 محسوب می‌گردد.

موتورولا موتو G20 دومین گوشی ارزان قیمت سری Moto G بود که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن HD+ و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی است. وظیفه تأمین نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را چیپست Unisoc T700 بر عهده دارد. قاب پشتی این دستگاه میزبان چهار لنز دوربین ۴۸ مگاپیکسلی واید + ۸ مگاپیکسلی اولترا واید + ۲مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. سنسور اثر انگشت موجود در قاب پشتی، اندروید ۱۱، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژر ۱۰ وات از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند است. انتظار می‌رود که موتورولا Moto G22 برخی از مشخصات نسل قبل خود را حفظ کند.

نظر شما درباره گوشی های هوشمند مقرون به صرفه سری Moto G چیست؟