دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

مشخصات و قیمت خرید پایه مونوپاد هوهم مدل isteady multi v2

مشخصات و قیمت خرید پایه مونوپاد هوهم مدل isteady multi v2

نقد و بررسی اجمالی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی Smart phones، دوربین های حرفه ای و ساده و همچنین گسترش شبکه های مجازی، تمایل به فیلمبرداری بشدت رو به افزایش است. محصولات موجود در بازار به صورت اختصاصی برای دوربین یا گوشی طراحی شده است، این در حالی است که شرکت هوهم محصولی جدید روانه بازار کرده است که با اکثر سری های گوشی و دوربین های اکشن و کامپکت سازگاری کامل دارد. هوهم مدل isteady multi v2 مجهز به لرزشگیر است. با گیمبال (Gimbal) سه محوره شرکت Hohem، لذت تصویربرداری حرفه ای برای تمامی کاربران مهیا می شود و تمامی لرزش ها و حرکت های ناخواسته دست را با استفاده از سه موتور بسیار دقیق حذف کرده و تصاویر شفاف و جذاب در اختیار کاربران می گذارد. این گجت با استفاده از نرم افزار بروز شده Hohem Gimbal ارتباط بلوتوثی قوی با تمامی گوشی های همراه با سیستم عامل های ios و اندروید و همچنین دوربین ها سینک شده و لذت استفاده از این نگهدارنده چند منظوره را دو چندان می کند.برای نصب برنامه کافی است بارکد روی جعبه را اسکن کنید تا لینک های دانلود در اختیارتون قراربگیرد.اگر از دوربین های سونی استفاده میکنید پیشنهاد ما برای کاربری بهتر و با کیفیت تر استفاده همزمان از کابل Sony Multi می باشد. این مدل پایه از شرکت هوهم با قابلیت چرخشش ۶۰۰ درجه ای و حالت Vortex به شما این امکان را میدهد عکس های بشکه ای ۳۶۰درجه ای را در همه ابعاد تهیه کند. وجود دکمه Trigger Botten بر روی دسته باعث کاربری آسان آن شده است به علاوه با زدن دوبار دکمه موتورها در موقعیت اولیه خود قرار میگیرند. باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری هوهم تا ۸ ساعت کارکرد مداوم را برای شما به ارمغان می آورد. چراغ نشانگر باتری که بر روی دسته است وضعیت باتری مصرفی را نمایش میدهد. این دسته مانند نمونه های پیشین قابلیت شارژ دوطرفه، استفاده به عنوان پاوربانک را داراست. طراحی های هوهم همیشه ارگونومیک بوده و راحتی استفاده و نگهداری دسته در دست از اهداف اصلی این شرکت است. بدنه هوهم isteady multi v2 یک قطعه بوده نیازی به مونتاژ ندارد. در طراحی این دسته دو سوراخ اتصال ۱/۴ اینچی برای اتصال لوازم جانبی بیشتر در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید قبل از روشن کردن دسته های هوم ابتدا موبایل یا دوربین را روی دسته نصب کنید بعد اقدام به روشن کردن هوهم بکنید.
نقد و بررسی تخصصی

پایه نگهدارنده دوربین و موبایل هوهم مدل isteady multi

تا به حال شده به سفری رفته و نیاز به فیلم برداری و یا عکاسی داشته باشید اما دچار مشکل شوید؟ و یا اینکه نیاز به تولید فیلم و عکس برای حرفه تان داشته باشید اما کمبود چیزی را حس کنید؟ وسیله ای که توسط آن هم امکانات بیشتری برای عکاسی و فیلم برداری در اختیارتان قرار بگیرد و هم استفاده از آن راحت باشد. مونوپاد هوهم این نیاز شما را کاملا برطرف می کند چون این دستگاه هم انواع مدل های فیلم برداری و عکاسی را داراست و هم از قابلیت استفاده آسان برخوردار است. با این مونوپاد می توان به صورت ۶۰۰ درجه عکس برداری کرد و همچنین توسط باتری بسیار قوی که دارد، تا ۱۲ ساعت بی وقفه در خدمت شماست! از ویژگی های قابل توجه این دستگاه این است که هم قابل استفاده برای دوربین های دیجیتال و اکشن است و هم موبایل های هوشمند! یعنی هم افرادی که عکاسی و فیلم برداری با دوربین را دوست دارند می توانند از آن استفاده کنند و هم کسانی که کار با دوربین موبایل را ترجیح می دهند.

شرکت هوهم یکی از بهترین تولید کننده های پایه های نگهدارنده دوربین و موبایل می باشد که انواع متفاوتی از این ابزار را تولید کرده است. پایه نگهدارنده مدل isteady multi یکی از بهترین این انواع می باشد.

چگونه موبایل یا دوربین را به گیمبال متصل کنیم؟

 

 

برای دوربین ، پیچ صفحه جاگذاری دوربین و برای موبایل، پیچ صفحه جاگذاری موبایل را تنظیم کنید. موبایل یا دوربین را درون صفحه از پیش آماده شده هل دهید و جاگذاری کنید. پیچ صفحه را سفت کنید. بازوی نگهدارنده صفحه گوشی یا دوربین را بر روی آن قرار داده تا آن را نگه دارد. موبایل یا دوربین را تنظیم نهایی کرده و جایگاه قرار گیری اش را تنظیم کنید. با دکمه ای که قرار داده شده بازو ها را قفل کنید تا موبایل و دوربین تکان نخورند.

ویژگی‌های منحصر به‌فرد

این مدل، مجهز به لرزشگیر گیمبال سه محوره می باشد. این ویژگی باعث می شود شما بتوانید در تمام حالات قادر به عکاسی و فیلم برداری باشید. اگر در حال راه رفتن هستید و یا ورزش می کنید و می دوید، اصلا نگران لرزش و بی کیفیت شدن عکس و فیلم خود نباشید. این مونوپاد با وجود لرزشگیری که دارد، از انواع خطای عکاسی یا فیلمبرداری جلوگیری می کند. شما به راحتی می توانید از ورزش خود به هنگام حرکت، افتادن برگ از درخت و یا خندیدنتان عکس و فیلم با کیفیت داشته باشید. یکی از ویژگی هایی که این محصول را خاص می کند این است که مختص به یک نوع گوشی نیست و از انواع سیستم عامل ها حمایت می کند. شما از این دستگاه می توانید هم برای موبایل های اندرویدی و آیفون و … استفاده کنید. این دستگاه قابلیت چرخش موبایل تا ۶۰۰ درجه را دارد. به همین دلیل برای فیلم برداری و عکاسی سینماتیک و چرخشی و در واقع inception mood بسیار مناسب است.

این دستگاه با باتری قوی که دارد، قادر خواهد بود تا ۱۲ ساعت برای شما فیلم بگیرد و شارژ نگه دارد. با این دستگاه می توان به راحتی کار کرد! با توجه به نرم افزار هوهم که بسیار کاربر پسند است و واضح بودن دکمه ها، افراد به آسانی با آن سازگار می شوند. مثلا به راحتی می توانید با یک کلیک بر موبایل حالت آن را عوض کنید و انواع فیلم های سینماتیک با آن ضبط کنید. قابلیت زوم بسیار خوبی هم دارد که برای عکاسی و فیلم برداری از مناظر بسیار به کار می آید. این مونوپاد امکانات بسیاری مانند قابلیت هایی نظیر panorama, face-tracking sport mood, dolly mood, motion time-laps و غیره را ارائه می دهد. تمامی کنترل های تصویربردای نظیر زوم/فوکوس، چرخش موبایل و دوربین، تنظیم نحوه حرکت در محور های Roll Pan Tilt و تنظیم دقیق پارامترهای هرکدام و مواردی فراوان دیگر در این لرزشگیر موبایل محبوب گرد هم آمده اند. این منوپاد توانایی تشخیص چهره، ردیابی و شناسایی شی در حال حرکت، چه در حین فیلمبرداری و چه عکاسی را دارد.

time-lapse  یک تکنیک فیلمبرداری و ویرایش خلاقانه است که نحوه ضبط نرخ فریم را دستکاری می کند. نرخ فریم تعداد تصاویر یا فریم هایی است که در یک ثانیه ویدئو ظاهر می شود. در اکثر ویدیوها نرخ فریم و سرعت پخش یکسان است.  با این ویژگی قادر خواهید بود از روزمره خود به طور مداوم فیلم بگیرید و آن را با سرعت بالا تماشا کنید. در واقع گذر زمان را حس نکنید! با dolly mood دنیای بیرون را برای خود نزدیک تر  و دورتر کنید! می‌توانید از تمام جزئیات زندگی خود با sport mood عکس بگیرید! بهترین فیلم های ثابت و بدون لرزش و با ثبت جزئیات کامل را با دوربین خود توسط این مونوپاد داشته باشید. این مونوپاد هم قابل استفاده برای دوربین های دیجیتال، هم انواع موبایل های هوشمند و هم دوربین gopro می باشد! به جای داشتن سه مونوپاد متفاوت، استفاده از یکی اما با کارایی ۳ تا را تجربه کنید! با این دستگاه حتی می توان عکس هایی گرفت که متمرکز بر چهره هستند و خود دوربین آن را تشخیص می دهد. 

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات

    برند جهانی


  • قابلیت عکس‌برداری به صورت ۶۰۰ درجه

  • مجهز به لرزشگیر گیمبال (Gimbal) سه محوره

  • قابل استفاده برای دوربین‌های دیجیتال و اکشن و موبایل‌های هوشمند

منبع: دیجیزا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *