دیجیزا/ Biomutant یک بازی نقش‌آفرینی و اکشن به شمار می‌آید که توسط استودیوی اکسپریمنت ۱۰۱ (Experiment 101) توسعه یافته و شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) عرضه‌ی آن را بر عهده دارد.

داستان بازی Biomutant در دنیایی آخرالزمانی و فانتزی دنبال می‌شود که شما در نقش یک قهرمان با تسلط بسیار بالا بر فنون و هنرهای رزمی قرار خواهید گرفت. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که یک بیماری همه‌گیر تمامی سرزمین را فرا می‌گیرد و درختی که مایه‌ی حیات این سرزمین به شمار می‌آید، از ریشه‌های خود خون خارج می‌کند.

این اتفاق برای ساکنین این سزمین به مانند یک فاجعه‌ی قریب‌الوقوع به شمار می‌آید و همین امر سبب می‌شود تا قبایل مختلف برای نجات خود دست به جنگ‌های داخلی و شورش بزنند. حال شما در نقش قهرمان اصلی، باید در این دنیای عجیب و فانتزی به کاوش بپردازید و ناجی آن باشید.

طبق گفته‌ی استودیوی اکسپریمنت ۱۰۱، ویژگی اصلی و منحصر به فرد بازی Biomutant را می‌توان در مبارزات گسترده و ترکیبی آن یافت. در واقع بازی‌بازان می‌توانند از انواع فنون رزمی به همراه سلاح‌های سرد و گرم استفاده نمایند و برای از بین بردن دشمنان و باس‌فایت‌های گوناگون از استراتژی‌های ترکیبی هیجان‌انگیزی بهره ببرند. پریدن و مبارزه در حالت معلق، تیراندازی، جاخالی دادن، شمشیرزنی و استفاده از هنرهای کنگ-فو را می‌توان تنها بخشی از گیم‌پلی مبارزات این بازی به شمار آورد.

عنوان Biomutant قرار است در تاریخ ۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ (۲۵ مه ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. حال به تازگی استودیوی اکسپریمنت ۱۰۱ مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی جهت تجربه‌ی بازی Biomutant را به بازی‌بازان اعلام کرده است که در ادامه می‌توانید به مشاهده‌ی آن بپردازید:

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: (Windows 7/8.1/10 (64 bit

پردازنده‌ی مرکزی: AMD FX-8350 یا Intel Core i5-4690K با قدرت پردازش ۳٫۵ گیگاهرتزی

حافظه‌ی RAM: هشت گیگابایت

پردازنده‌ی گرافیکی: کارت گرافیک Direct3D 11 چهار گیگابایتی – GeForce GTX 960 یا Radeon R9 380

مقدار فضای خالی مورد نیاز: ۲۵ گیگابایت

کارت صدا: اختصاصی یا سازگار با DirectX 9

مشخصات سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل: (Windows 10 (64 bit

پردازنده‌ی مرکزی: AMD Ryzen 5 1600 یا Intel Core i7-6700K با قدرت پردازش ۳٫۲ گیگاهرتزی یا بالاتر

حافظه‌ی RAM: شانزده گیگابایت

پردازنده‌ی گرافیکی: کارت گرافیک Direct3D 11 شش گیگابایتی – GeForce GTX 1660Ti یا Radeon RX 590

مقدار فضای خالی مورد نیاز: ۲۵ گیگابایت

کارت صدا: اختصاصی یا سازگار با DirectX 9