دیجیزا/ مایکروسافت در حال افزودن ویژگی‌های کاربردی و مفید به قابلیت‌ تماس اپلیکیشن تیمز است که از اوایل سال ۲۰۲۱ دردسترس کاربران خواهد بود.
   
مایکروسافت در حال افزودن ویژگی‌های بیشتر به قابلیت‌ تماس مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) است؛ از جمله پشتیبانی از اپل کارپلی و انتقال تماس. یکپارچه‌سازی اپل کارپلی به کاربران مایکروسافت تیمز اجازه می‌دهد تیم‌ها را کنترل کنند و دستورهای صوتی Siri را برای شروع یا پاسخگویی به تماس‌ در وسایل نقلیه به کار ببرند.

بر اساس اعلام مایکروسافت، پشتیبانی از اپل کارپلی مایکروسافت تیمز را به جایگزینی مناسب برای تلفن کاری سنتی تبدیل خواهد کرد. این ویژگی شامل محافظت در برابر اسپم‌های داخلی، جستجوی شماره معکوس و امکان ادغام تماس‌های موجود خواهد بود. دسترسی سریع‌تر به تاریخچه تماس‌ها، Voicemail و مخاطبان را هم می‌توان به سایر موارد اضافه کرد.

مایکروسافت در حال افزودن قابلیت جدیدی برای ضبط جلسه در مایکروسافت تیمز است که موجب راحتی اشتراک‌گذاری جلسات کاری در پلتفرم‌های‌‌ ذخیره‌سازی مبتنی بر فضای ابری همانند وان‌درایو خواهد شد.

مایکروسافت تیمز از اوایل سال ۲۰۲۱ می‌تواند از انتقال تماس بین دستگاه‌های مختلف پشتیبانی کند؛ کاربران می‌توانند مکالمه را در مک شروع و آن را به آیفون منتقل کنند و در همین حال، مکالمه به‌صورت خودکار در دستگاه اولیه پایان می‌یابد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، مایکروسافت در ماه‌های آینده سعی دارد قابلیت تماس ویژه کسب‌و‌کار را به مایکروسافت تیمز اضافه کند.