دیجیزا/ قرار است تعدادی از بازی‌های ساخت استودیو بتسدا (Bethesda) که اخیرا به سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) افزوده شدند، در بخش اجرا تقویت شوند.

بتسدا و مایکروسافت (Microsoft) برای اعلام بخش عمده‌ی برنامه‌های کاری آینده‌شان تا تابستان پیش‌رو صبر خواهند کرد. با این حال پس از نهایی شدن کسب مالکیت این شرکت توسط مایکروسافت، قدم‌های اولیه‌ی همکاری این دو شرکت به اطلاع عموم رسید. به‌عنوان مثال، صبح امروز ۲۰ عنوان از عناوین ساخت استودیو بتسدا به ایکس‌باکس گیم‌پس اضافه شد و این‌طور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت برنامه دارد طی ماه‌های آینده، وقت بیشتری را صرف برخی از این عناوین کند.

در جلسه‌ی روز گذشته‌ی مایکروسافت و بتسدا، همزمان با اعلام خبر اضافه شدن این عناوین به مجموعه‌ی بازی‌های گیم‌پس، این نکته هم تایید شد که برخی از این عناوین در کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس از پشتیبانی قابلیت FPS Boost هم برخوردار خواهند بود، که نرخ‌فریم این بازی‌ها را در سطح سیستم ارتقا خواهد داد. به گفته‌ی مایکروسافت به‌زودی اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

در حال حاضر عنوان Fallout 4 با نرخ‌فریم افزایش یافته در ایکس‌باکس سری اس اجرا می‌شود، هرچند هنوز خبری از قابلیت FPS Boost برای این بازی به گوش نمی‌رسد. اما دانستن اینکه کدام بازی‌های بتسدا در آینده از تقویت‌های مشابهی برخوردار خواهند بود بسیار جذاب خواهد بود. بازی‌هایی همچون Doom و Wolfenstein می‌توانند به‌طور ویژه‌ای از مزیت نرخ‌فریم بالاتر بهره‌مند شوند، در نتیجه می‌توان به اضافه شدن قابلیت FPS Boost به آن‌ها امیدوار بود.