دیجیزا/ تقریبا ۲ هفته پیش بود که گوگل پیکسل ۴a با تراشه Snapdragon 730G و نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED به قیمت ۳۵۰ دلار رسما معرفی شد. امشب اما عمر باتری پیکسل ۴a مشخص شده است که متاسفانه نشانگر ادامه سنت گوگلی در این بخش است.

گوگل Pixel 4a با افزایش اندکی در ظرفیت باتری ارایه می شود. باتری ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری سال گذشته در پیکسل ۳a بالاتر است اما هنوز به نظر زیاد نمی رسد. البته شاید ارتقا به یک پردازنده ۸ نانومتری بهینه تر ممکن باشد برای جبران اندازه صفحه اضافه شده ۴a کافی باشد.

این تلفن مجهز به همان شارژر ۱۸ وات USB-C Power Delivery است که تلفن های پیکسل اکنون برای چند نسل از آن بهره برده اند. با استفاده از شارژر گنجانده شده، Pixel 4a در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۴۵ درصد شارژ می شود. رسیدن به حجم ۱۰۰ درصدی ۱:۳۷ ساعت طول کشید. به طور طبیعی ۱۰ درصد انتهایی طولانی ترین زمان را می برد.

در تست های باتری Gsmarena، گوگل پیکسل ۴a مشکل خاصی ندارد. این در تست ۷۶ ساعت استقامت با زمان مکالمه ۲۲:۴۵ ساعت و ۱۱:۴۸ ساعت وبگردی در کنار ۱۲:۱۷ ساعت پخش ویدئو ثبت می شود. برای سال ۲۰۲۰ این تعداد تقریبا متوسط ​​است. ما در حال حاضر شاهد تلفن های ارزان تر با ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و حتی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ساعت هستیم که از استقامت بالای ۱۰۰ ساعت را از Gsmarena کسب کرده اند.

پیکسل ۴a باید در طول روز و به طور جزئی تا روز بعد دوام داشت، بنابراین قطعاً یک روز را در کنار شما خواهد ماند. نظر شما چیست؟ عمر باتری پیکسل ۴a برای شما مناسب است؟ مدت هاست که از مدل های نکسوس تا پیکسل ها، ما عملکرد درخشانی از این برند در بخش باتری نمی بیینیم.