دیجیزا/ تقریبا ۲ هفته پیش بود که شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شدند. این دستگاه ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند. مثلا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژر ۳۳ واتی یکی از آن هاست. نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز اما از جهتی می تواند برای بخش باتری یک چالش محسوب شود. امروز عمر باتری شیائومی Mi 10T Pro مشخص شده است و می خواهیم با هم نگاهی به آن داشته باشیم.

فقط با توجه به اندازه باتری، ما انتظار داشتیم زمان عملکرد بسیار خوبی روی کاغذ و در عمل داشته باشید. اما به نظر می رسد که بهینه سازی کلی سیستم می تواند حتی خروجی بهتری از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را دریافت کند.

بیشتر این بهینه سازی مربوط به کنترل رفرش ریت در حالت های مختلف است. در حقیقت در اکثر اوقات پنل نمایشگر روی رفرش ریت ۱۴۴ هرتز نیست.

ما نتوانستیم تست مرور وب را با رفرش ریت 144 هرتز اجرا کنیم، زیرا به طور پیش فرض به 50 تا 60 هرتز می رسد و البته، تست زمان پخش ویدئو 144 هرتز هم فایده ای ندارد. متاسانه Gsmarena توضیحات بیشتری ارایه نکرد.

به صورت کلی با رفرش ریت پایین تر در حالت های وبگردی و پخش ویدیو مدت زمان های حدود ۱۹ و ۱۷ ساعت عملکرد خوبی است.

این گوشی به همراه یک شارژر اختصاصی با توان 33W ارائه می شود، اما Mi 10T Pro با استاندارد Power Delivery 3.0 نیز سازگار است. به لطف شارژ موازی به اصطلاح MMT ، شارژ باتری 5000 میلی آمپری فقط در 58 دقیقه به اتمام رسید که برای یک سیستم شارژ 33 وات قابل احترام است. در زمان 30 دقیقه، تلفن 61٪ را نشان می دهد.

نظر شما درباره عملکرد باتری شیائومی Mi 10T Pro چیست؟