کلیک/ امروز تولید کننده گوشی های هوشمند چینی، میزو تائید کرده است که نسل بعدی پرچمدار خود یعنی سری Meizu 18 را در سوم مارچ معرفی خواهد کرد.

امروز شرکت میزو با انتشار یک دعوت نامه که نمایی از سری Meizu 18 را به نمایش گذاشته تائید کرده است که از این محصولات در سوم مارچ و ساعت ۲:۳۰ ظهر به وقت محلی رونمایی خواهد کرد. حال با آنکه فقط چند روز تا رونمایی رسمی از این محصولات مانده است، پوستر رسمی منتشر شده از این گجت ها طراحی این محصولات را به نمایش می‌گذارد.

 طبق تصویر منتشر شده هر دوی این گوشی ها از صفحه نمایش خمیده، طراحی دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره خواهند برد. همچنین شایعاتی که اخیراً پیرامون این دو محصول منتشر شده بود حاکی از آن بود که هر دو این گوشی ها از صفحه نمایش امولد E4 سامسونگ با رزولیشن +Full HD همراه با نرخ تازی سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهند برد.

طبق شایعات، میزو ۱۸ از پردازنده اسنپدراگن ۸۷۰ همراه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رام استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که محصول مورد بحث از یک مجموعه دوربین با سه سنسور ۶۴ + ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی بهره ببرد.

درباره میزو ۱۸ پرو نیز باید بگوییم که انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ و یک مجموعه دوربین چهارگانه متشکل از سنسور های ۴۸ + ۴۸ + ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ToF در کنار دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس ویدئویی بهره خواهد برد.

هر دو این محصولات از اندروید ۱۱ همراه با رابط کاربری سفارشی خود شرکت استفاده می‌کنند. طبق شایعات، میزو ۱۸ پرو از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد که توانایی پشتیبانی از سرعت شارژ ۴۰ وات را دارد.

برای اطمینان از مشخصات، رنگبندی، قیمت و جزئیات در دسترس بودن گوشی، باید یک هفته منتظر بمانیم تا این گوشی های هوشمند در چین بطور رسمی رونمایی شوند. در همین حال، ما انتظار داریم که این شرکت اطلاعات بیشتری را از طریق تیزر های تبلیغاتی فاش کند.