دیجیزا/ طبق اعلام رسمی، بندای نامکو (Bandai Namco) بخش کوچکی از سهام استودیوی لیمبیک اینترتینمنت (Limbic Entertainment) را خریداری کرده است. به این ترتیب این استودیو دو بازی جدید را برای بندای نامکو خواهد ساخت.

بخشی از استودیوی لیمبیک اینترتینمنت که پیش از این بر روی عناوینی مثل Tropico 6، Memories of Mars و Heroes of Might and Magic کار کرده بود، حالا متعلق به بندای نامکو است.

شعبه‌ی اروپای بندای نامکو سهام این استودیوی آلمانی را خریداری کرده است. استفن وینتر (Stephan Winter)، مدیر عامل لیمبیک اینترتینمنت، در نشستی خبری در این باره گفت: «از زمانی که با تیم بندای نامکو اروپا ملاقات داشتیم، متوجه پتانسیل همکاری با آن‌ها شدیم. به کمک این همکاری، می‌توانیم به توسعه‌ی بازی‌های عالی و رشد و بهبود استودیو ادامه دهیم. از آغاز فصل جدید استودیوی لیمبیک خشنود هستیم. هم‌چنین خوشحالیم که بندای نامکو در این مسیر ما را همکاری خواهد کرد. به این ترتیب برای کار بر روی دو پروژه‌ی جدید آماده می‌شویم.»

آرناد مولر (Arnaud Muller)، مدیر ارشد عملیات بندای نامکو اروپا هم در این باره گفت: «از اعلام همکاری و خرید بخشی از سهام استودیوی لیمبیک اینترتینمنت خوشحالیم. این تیم استعداد خود را با پروژه‌های پیشین و عناوینی مثل Tropico 6 نشان داده است. استودیوی لیمبیک به خوبی با برنامه‌هایی که چند سال پیش برای بندای نامکو اروپا تعیین کردیم هم‌خوانی دارد. به این ترتیب بندای نامکو اروپا می‌تواند به تولید آی‌پی جدید عالی ادامه دهد.»