دیجیزا/ پس از یک رونمایی مختصر در ماه گذشته، حالا ریلمی بادز ایر پرو رسما معرفی شده است. این ایربادز کاملا بی سیم را باید نسخه ارتقا یافته‌ Realme Buds Air بدانیم.

ریلمی بادز ایر پرو مجهز به چیپ جدید و سفارشی S1 برای حذف نویز فعال (ANC) است. حداکثر دامنه کاهش نویز در آن به ۳۵ دسی‌بل می‌رسد. به ادعای کمپانی چینی، کاربران می‌توانند تا ۸ بار نویز محیط را کاهش دهند. به عبارت دیگر، صدای شلوغی و ترافیک در حد زمزمه پایین می‌آید.

مشخصات ریلمی بادز ایر پرو
هر یک از بادهای این گجت یک درایور بوست ۱۰ میلی‌متری برای صدای بیس دارند. ریلمی Buds Air Pro از بلوتوث v5.0 پشتیبانی می‌کند و دوام باتری ۲۵ ساعته دارد. همچنین از طریق درگاه USB-C فقط در مدت یک ساعت فول شارژ می‌شود.

پس از هر بار شارژ، این هدفون وایرلس تا ۳ ساعت کار می‌کند. البته اگر از کیس شارژ هم استفاده کنید، این زمان به ۲۵ ساعت (یا ۲۰ ساعت با ANC روشن) افزایش می‌یابد.

ریلمی مدعی وزن ۵ گرمی Buds Air Pro شده است. روی بدنه، یک ناحیه تاچ برای کنترل پخش، فعال‌سازی دستیار صوتی و پاسخ به تماس‌های دریافتی وجود دارد. هنگام مکالمه، میکروفون دوگانه برای قابلیت حذف نویز در دسترس خواهد بود. دستگاه از تاییدیه حفاظتی IPX4 نیز بهره می‌برد.

در حالت Transparency و تنها با فشردن یک دکمه، می‌توانید صدای محیط را بشنوید. این به شما کمک می‌کند که بدون خارج کردن هدفون از گوش، درک بهتری از اتفاقات پیرامون خود داشته باشید و واکنش مناسب را نشان دهید. ریلمی یک حالت گیمینگ را هم در بادز ایر پرو گنجانده است که تاخیر بسیار کمی دارد: فقط ۹۴ میلی ثانیه!

قیمت ریلمی بادز ایرو پرو در هند، معادل ۶۸ دلار است. همچنین یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو، تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهند علاوه بر مشکی و سفید، نسخه نقره‌ای رنگ آن هم وجود دارد.

گوشی ریلمی ۷i
اما معرفی رسمی این ایربادز وایرلس، همزمان با عرضه ریلمی ۷ آی صورت گرفت. این دستگاه یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p و نرخ ریفرش ۹۰ هرتز دارد. از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ قدرت می‌گیرد که مجهز به GPU آدرنو ۶۱۰ است.

نسخه پایه گوشی ریلمی ۷i با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی (قابل افزایش) عرضه می‌شود. البته یک نسخه ۱۲۸ گیگ هم موجود است.