انتخاب/ اپل یک صفحه پشتیبانی جدید منتشر کرده است که جزئیات مختلف مربوط به شارژ و باتری ایرپادز مکس را که به تازگی راه اندازی شده است، ارائه می‌دهد. نکته مهمی که باید در اینجا به آن توجه کنید این است که وقتی از هدفون استفاده نمی‌کنید، چه اتفاقی برای هدفون رخ خواهد داد.
طبق اطلاعات ارائه شده، وقتی هدفون‌ها را پایین می‌گذارید و آن‌ها را به مدت ۵ دقیقه ثابت نگه می‌دارید، برای حفظ باتری به حالت کم مصرف می‌روند. بعد از ۷۲ ساعت، آن‌ها به یک حالت کم مصرف‌تر می‌روند که بلوتوث و سرویس Find My را خاموش می‌کند که به شما امکان می‌دهد آن‌ها را در تلفن خود جستجو کنید.

اگر استفاده از “مورد” ارائه شده را انتخاب کنید، ایرپادز مکس فوراً به حالت کم مصرف می‌رود. پس از ۱۸ ساعت قرار گرفتن در داخل “کیس”، هدفون به حالت فوق العاده قدرت در می‌آید که بلوتوث و ویژگی Find My را خاموش می‌کند.

اپل به طور خاص این حالت ultralow power را می‌خواند، اما مشخص نیست که تفاوت بین آن‌ها چیست، زیرا به نظر می‌رسد کار مشابهی را انجام می‌دهند. در مورد سایر هدفون‌های بی سیم، آن‌ها فناوری متفاوتی برای حل این مشکل دارند. به آن دکمه پاور می‌گویند.