راو ۴ هیبریدی به یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر مجهز است که با کمک دو موتور الکتریکی مجموعاً ۲۱۹ اسب بخار قدرت دارد.
 
شرکت خودروسازی تویوتا نسل خودروهای هیبریدی را از پریوس آغاز کرد. حتی خودروهای شاسی بلند کامپکت نیز هیبریدی شده اند که از جمله آنها می توان به راو ۴ و راو ۴ پرایم اشاره کرد که برای سال RAV مجهز به این ویژگی شده اند.

این خودروهای برقی همان کاربرد راو ۴ استاندارد را ارائه می‌کنند و تنها یکی از دو پیشرانه‌ قابل مصرف سوخت را اضافه می‌کنند. هر دو با سرعت بیشتری نسبت به راو ۴ غیرهیبریدی عرضه می شوند، به خصوص نسخه پرایم که حتی در تست شتاب، نسخه چهار سیلندر خودروی اسپرت سوپرای تویوتا را شکست داد.

راو ۴ هیبریدی رقبایی مانند نسخه‌های هیبریدی هوندا CR-V و هیوندای توسان را دارد که قیمت اولیه آنها بیش از ۳۰ هزار دلار است. یک تریم جدید میان‌رده SE به خط تولید هیبریدی راو ۴ برای سال ۲۰۲۲ می‌پیوندد و بین مدل‌های XLE Premium و XSE جای می‌گیرد.

این خودرو دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، صندلی‌های پارچه‌ای و استریو با ۶ بلندگو است، اما می‌توان آن را با پکیج Convenience که سانروف، درب عقب برقی و صفحه نمایش بزرگ‌تر ۹ اینچی دارد، انتخاب کرد. همه به غیر از تریم پایه LE چراغ‌های جلوی جدیدی  دریافت می‌کنند، در حالی که طراحی چرخ جدیدی در مدل‌های XLE پریمیوم ، لیمیتد و XSE ارائه شده است. 

از میان دو مدل پرایم، XSE دارای ویژگی‌های استانداردی از جمله چرخ‌های ۱۹ اینچی، سانروف و سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر ۹ اینچی است.

نسخه XLE هیبریدی تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به پایه LE ارائه می‌کند، خریداران XLE از امکاناتی مانند ورود بدون کلید غیرفعال، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، چراغ‌های جلو پروژکتور LED با نور بالا خودکار، آینه‌های بیرونی گرم شونده، نظارت بر نقاط کور و مه شکن جلو لذت خواهند برد.  

 

راو ۴ هیبریدی به یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر مجهز است که با کمک دو موتور الکتریکی مجموعاً ۲۱۹ اسب بخار قدرت دارد. سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد است، همانطور که یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) نیز وجود دارد.