تیونرها عاشق تویوتا سوپرا هستند. البته این موضوع بیشتر در نسل قبلی دیده می‌شد اما همچنان در مورد نسل کنونی سوپرا هم صدف می‌کند. حال نیز تیونری بنام Zacoe Performance که کیت‌های بدنهٔ جالبی را برای خودروهای گران‌قیمت طراحی می‌کند، سراغ سوپرا رفته و آن را شبیه کوسه کرده است! این نمای کوسه مانند به لطف رنگ خاکستری مایل به سبزی که Zacoe Performance برای سوپرای خود انتخاب کرده و همین‌طور سه دریچهٔ هوا در طرفین کاپوت خودرو ایجاد شده است که بسیار شبیه آب‌شش‌های کوسهٔ سفید هستند.

علاوه بر این، Zacoe Performance رسماً این کیت بدنه را لند شارک به معنای کوسهٔ زمینی نامیده است! این کیت قطعات فیبر کربنی زیادی را به سوپرا اضافه کرده و هرچند سازنده اعلام نکرده که چقدر از بدنهٔ استاندارد سوپرا پهن‌تر است اما در تصاویر کاملاً مشخص است که گلگیرهای جلو و عقب بسیار عریض‌تر شده‌اند. کاپوت فیبر کربنی و همین‌طور قطعات آئرودینامیکی فیبر کربنی مثل اسپلیتر جلو و بالهٔ زیر رکاب‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های این کیت تیونینگ هستند.

تیونر مذکور در مورد تغییرات سیستم تعلیق این سوپرا حرفی نزده و بنابراین نمی‌دانیم آیا ارتفاع آن‌هم کاهش پیدا کرده یا نه اما این کیت بدنه مطمئناً نمای تهاجمی‌تری را ایجاد کرده است. یک دیفیوزر برجسته در پایین و یک بال بزرگ در بالای بخش عقبی خودرو نیز تکمیل‌کنندهٔ این کیت تیونینگ هستند. Zacoe Performance هنوز حرفی در مورد قیمت و زمان عرضهٔ این کیت نزده است اما هم‌اکنون در وب‌سایت خود سفارشات خرید آن را می‌پذیرد.