دیجیزا/ Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint احتمالاً یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های بوده که شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در نسل هشتم منتشر کرده است. این عنوان نه تنها نتوانست بازی‌بازان را راضی کند، بلکه حتی در حد انتظارات یوبی‌سافت نیز عمل نکرد. اما خوشبختانه توسعه دهندگان ساخته‌ی خود را رها نکرده‌ و در حال بهبود بخش‌های مختلف آن بوده‌اند. یکی از محتویات بزرگ جدید بازی، به‌روزرسان Ghost Experience که قصد دارد تجربه‌ی مخفی کاری را بهبود دهد. حال یوبی‌سافت تریلر جدیدی را از این‌ به‌روزرسان منتشر کرده است.

به‌روزرسان Ghost Experience که قرار است در تاریخ ۱۹ آبان (۹ نوامبر) منتشر شود، تغییرات زیادی را در بخش هوش مصنوعی و سیستم‌های مخفی کاری بازی Ghost Recon Breakpoint اعمال خواهد کرد. البته در کنار موارد گفته شده، شاهد تغییراتی در محتویات Raid‌ها و متغیر‌های هوش مصنوعی و ویژگی‌های محیطی نیز هستیم.

از میان ویژگی‌های جدید Ghost Experience می‌توان به مواردی مانند افزایش آسیب وارد شده به دشمنان و پهباد‌ها در حالت مخفی کاری، کاهش صدای به وجود آمده از سقوط پهباد‌ها، افزایش بازه‌ی زمانی بین کشف کردن بازی‌باز و واکنش به آن‌ها توسط دشمنان، خشاب گذاری دشمنان، نگه داشتن نارنجک برای کوتاه کردن زمان انفجار آن و امکان پرت کردن حواس دشمنان با پرتاب فشنگ اشاره کرد.

از طرف دیگر، Ghost Experience به شما اجازه می‌دهد تا دنیای بازی را مطابق میل خود تغییر دهید. این متغیر‌های جدید شامل امکان فعال یا غیر فعال کردن مواردی مانند حضور Terminator‌ها، پهباد‌ها، Azrael و… می‌شود. علاوه بر این، بازی‌بازان می‌توانند با فعال کردن حالت Darkest Night و استفاده از NVG‌ها، تجربه‌ی مخفی کاری هیجان انگیزی را در تاریکی داشته باشند.

در نهایت باید اشاره کنیم که پس از نصب این به‌روزرسان، شما می‌توانید به صورت تنهایی و یا در حالت Co-op در جزیره‌ی Golem به اکتشاف بپردازید. بهبود‌ها و تغییرات دیگر اعمال شده در بخش Raid شامل اضافه شدن جوایز جدید، گسترش سیستم پیشرفت و یک درجه‌ی سختی بسیار چالش برانگیز می‌شوند.

بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.