دیجیزا/ بازی ماجراجویی Shenmue 3 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس کاربران استیم نیز قرار می‌گیرد.

بازی Shenmue 3 در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۸ (۱۹ نوامبر ۲۰۱۹) در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز) قرار گرفت و حماسه‌ای را ادامه داد که تقریباً ۲۰ سال پیش در کنسول دریم‌کست شرکت سگا آغاز شده بود. حالا پس از گذشت یک سال از زمان عرضه‌ی بازی در اپیک گیمز نهایتاً بازیکنانی که در انتظار انتشار آن در استیم بودند، می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی «شنمو ۳» که یک سال تمام در انحصار فروشگاه اپیک گیمز بود، در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) به استیم راه خواهد یافت.

انتشار بازی Shenmue III برای کامپیوتر با واکنش‌های بسیار تندی از سوی بازیکنان همراه بود و حتی برخی از حامیان بازی در کیک‌استارتر به‌جای گرفتن کُد اپیک گیمز یا انتظار یک ساله برای تجربه‌ی آن روی استیم درخواست بازگرداندن پول‌هایشان را داشتند. این بدان معنا است که حامیان کیک‌استارتر بازی که تصمیم به قبول کُد استیم به‌ جای اپیک گیمز گرفتند، به‌زودی قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود.

استودیوی Ys Net اخیراً با انتشار پُستی اعلام کرد که کُدهای Shenmue III و پاداش‌های درون بازی درست پیش از انتشار در دسترس قرار می‌گیرد. این استودیو در این‌باره می‌گوید: «حامیان می‌توانند کُدهای خود را از طریق بخش “دانلود و دانلود کُد” موجود در نظرسنجی دریافت کنند.»

بازی Shenmue 3 هنوز برای کنسول‌های ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر نشده است، اما کاربران ایکس باکس وان می‌توانند دو نسخه‌ی اول این مجموعه را خریداری کنند و در کنسول‌هایشان به تجربه‌ی آن بپردازند. این بازی احتمالاً آخرین نسخه‌ی مجموعه نخواهد بود؛ زیرا یو سوزوکی، کارگردان بازی همچنان قصد تولید نسخه‌ی چهارم آن را دارد.