دیجیزا/ اخیراً یکی از کاربران ردیت، با استفاده از ترفندها و راه‌کارهای خاص خود موفق به اجرای بازی Among Us برروی کنسول نینتندو Wii شد.

همانطور که مطلع هستید، بازی محبوب Among Us در اوایل ماه جاری میلادی بالاخره روانه‌ی کنسول هیبریدی نینتندو یعنی سوییچ شد؛ اما ظاهراً این کنسول تنها پلتفرمی از نینتندو نیست که توان اجرای این بازی را برروی خود دارد. در حقیقت، یکی از طرفداران این بازی با استفاده از اعمال تغییر در تنظیمات و انجام کارهای مختلف موفق به اجرای این بازی برروی کنسول نینتندو Wii شد. هرچند که کیفیت اجرایی این بازی برروی این کنسول چندان مطلوب به‌نظر نمی‌رسد، اما این موضوع که این ایده عملی و قابل اجرا است توسط او ثابت شد.

همچنین، وی در آخرین پست خود در شبکه‌ی اجتماعی ردیت، توضیحاتی در مورد کم و کیف چگونگی اجرای این عنوان برروی کنسول نینتندو Wii را منتشر نمود که در ادامه می‌توانید نگاهی به بخشی از آن بیندازید:

من رایانه‌ی شخصی و کنسول نینتندو Wii خودم را به‌وسیله‌ی دو کابل اترنت به یک روتر متصل کردم. سپس، با استفاده از سرورهای WiiVNC و TightVNC استفاده کردم تا بازی Among Us را به نینتندو Wii به‌صورت استریم منتقل کنم. درنهایت، با اینکه این عمل شدنی است، اما همچنان عملکرد کلی بازی حتی با استفاده از حالت اتصال سیمی کند به‌نظر می‌رسد.
به هر ترتیب، با توجه به جامعه‌ی بازی‌باز عجیب نیم‌میلیارد نفری و استقبال بسیار بالای دارندگان نینتندو سوییچ از بازی Among Us، به‌نظر می‌رسد که کنسول اکس‌باکس (با توجه به افزودن این بازی به سرویس گیم‌پس رایانه‌های شخصی) نیز در صدد آن باشد که از پتانسیل‌های این بازی در سال آتی به خوبی بهره ببرد.

بازی Among Us، در حال حاضر بر روی کنسول نینتندو سوییچ، پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد. همچنین، این بازی در سال ۲۰۲۱ میلادی برای کنسول‌های شرکت مایکروسافت نیز عرضه خواهد شد.