دیجیزا/ بازی Conarium، یک عنوان ترسناک ماجراجویی با الهام از رمانی به نام در کوهستان جنون (At The Mountains of Madness) اثر اچ.پی لاوکرفت (H.P Lovecraft)، در حال ارسال پورت نسخه ای برای کنسول نینتندو سوئیچ است.

تریلر جدیدی برای نسخه‌ی کنسول نینتندو سوئیچ به عنوان بخشی از Gamescom 2020 که آثار در دست ساخت در آن معرفی گردید، منتشر شد. بازی Conarium برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و بعداً پس از استقبال مثبت، آن را نیز برای کنسول‌ها منتشر کردند.

این بازی توسط استودیوی توسعه دهنده‌ی بازی یعنی زوئتروپ اینتراکتیو (Zoetrope Interactive) در ترکیه ساخته شده است و ماجراهای چهار دانشمند را دنبال می‌کند تا هدف خود را دنبال کنند، تا آنچه را که ما حد طبیعی طبیعت می‌دانیم به چالش بکشد.

در عنوان Conarium، بازی‌باز کنترل دانشمند فرانک گیلمن (Frank Gilman) را به‌دست می‌گیرد، که تنها در یک پایگاه تحقیقاتی واقع در قطب جنوب، Upuaut از خواب بیدار می‌شود. یک دستگاه عجیب در اتاق وجود دارد و هیچ اثری از دانشمندان همکار او نیست. سپس گیلمن باید با پیمایش در پایگاه قطب جنوب و نواحی اطراف آن، با دیدن چشم اندازها و رویاهای عجیب و غریب ، آنچه را برای دیگران در این اکتشاف اتفاق افتاده است (و دستگاه آن چیست) کشف کند. بازی‌بازان باید رمز و راز آنچه اتفاق افتاده است را با ترکیبی از کاوش و حل معما ، بررسی یادداشت ها ، مجلات و سایر اسناد برای سرنخ حل کنند.

در حالی که Conarium در حال پیوستن به صفوف بسیاری از بازی هایی است که در طول این سال‌ها به پورت‌های کنسول نینتندو سوئیچ رسیده‌اند، ولی هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست. بازی‌بازان احتمالا باید کمی بیشتر صبر کنند تا  مشخص شود که چه زمانی می‌توانند بازی ترسناک را در نینتندو سوئیچ خود تجربه کنند. در حال حاضر، بازی Conarium برای نینتندو سوییچ به‌زودی منتشر خواهد شد. عنوان Conarium برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و iOS در دسترس است.

در همین خبر می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده نمایید.