دیجیزا/ صفحه‌ی استیم Twelve Minutes از تأخیر بازی تا سال ۲۰۲۱ خبر می‌دهد، اما این مورد تاکنون توسط ناشر و توسعه‌دهنده‌ی آن تأیید نشده است.
   
بازی Twelve Minutes یک اثر ماجراجویی روایت-محور شبیه به فیلم Groundhog Day (روز گراندهاگ) است که برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده بود، اما زمان دقیق انتشار آن توسط شرکت آناپورنا اینتراکتیو و لوئیس آنتونیو تعیین نشده بود. بااین‌حال صفحه‌ی استیم بازی Twelve Minutes نشان می‌دهد که انتشار آن به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شده است.

بدیهی است که هنوز این خبر رسماً اعلام نشده است، اما جای تعجبی ندارد که عرضه‌ی بازی Twelve Minutes برای جلوگیری از تداخل با انتشار آثار بزرگ زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل نُهم و فصل پاییز تا سال ۲۰۲۱ به تأخیر بیفتد. در دیجیزا بازی Twelve Minutes شاهد انتشار فهرست صداپیشه‌های آن بودیم که در آن هنرپیشه‌های بااستعدادی نظیر جیمز مک‌آووی، بازیگر فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس)، دیزی ریدلی، بازیگر فیلم‌های Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ‌های ستاره‌ای: خیزش اسکای‌واکر) و Peter Rabbit‎ (پیتر خرگوشه) و ویلم دفو، بازیگر فیلم‌های The Lighthouse (فانوس دریایی) و Shadow of the Vampire (سایه‌ی خون‌آشام) دیده می‌شد.

بازی Twelve Minutes ماجراهای یک زوج متأهل را دنبال می‌کند که قبل از وقوع فاجعه شبی را کنار هم می‌گذرانند. در ادامه زن متهم به قتل می‌شود و شوهر جانش را از دست می‌دهد. بااین‌حال شخصیت شوهر خودش را در روز وقوع حادثه زنده می‌یابد و متوجه می‌شود در یک حلقه‌ی زمانی گیر افتاده است و باید راهی را در بازه‌ی زمانی ۱۲ دقیقه برای نجات همسرش پیدا کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.