بنتلی موتورز لیمیتد یک شرکت بریتانیایی فعال در زمینه تولید خودروهای لوکس و یکی از زیرمجموعه های گروه فولکس واگن است.

ساختمان مرکزی و کارخانه بنتلی در کرو، شهری در منطقه چشیر کشور انگلیس قرار دارد. بیشتر محصولات این شرکت در همین کارخانه تولید می شود. کارخانه پیمز لین (Pyms Lane) در شهر کرو از سال ۱۹۴۶ خانه بنتلی موتورز بوده است. این مجموعه زمینی به مساحت ۵۲۱ هزار و ۱۱۱ متر مربع را پوشش می دهد و زیربنای آن ۱۶۶ هزار و ۹۳۰ متر مربع است.

کارخانه بنتلی مجموعه ای کاملا یکپارچه است و تمام جنبه های تولید خودرو از طراحی تا مهندسی، ساخت، کیفیت، و فروش و بازاریابی در کرو انجام می شود.

کارخانه بنتلی نخستین کارخانه خودروسازی بریتانیا است که استاندارد زیست محیطی ایزو ۱۴۰۰۱ و همچنین استاندارد مدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱ را کسب کرده است. در شرایطی که این شرکت تولید خود را طی یک دهه گذشته ده برابر افزایش داده است، اما میزان انرژی مصرفی برای هر خودرو بیش از ۶۰ درصد کاهش یافته است.

حدود ۲۱ هزار پنل خورشیدی روی سقف کارخانه بنتلی نصب شده اند که می توانند تا ۴۰ درصد از نیازهای الکتریکی سایت را تامین کنند و حدود ۲۱۵۰ تن انتشار دی اکسید کربن در سال را کاهش دهند.

هر دستگاه خودرو بنتلی به صورت دست ساز تولید می شود تا از کیفیت بالا و بی نقص بودن خودرو اطمینان حاصل شود.

تولید مدل کانتیننتال جی‌تی به حدود ۱۱۰ ساعت، مدل فلایینگ اسپور حدود ۱۳۰ ساعت، مدل بنتایگا حدود ۱۳۰ ساعت و مدل مولسان (تولید آن متوقف شده است) حدود ۴۰۰ ساعت زمان نیاز دارد.