سخت افزار/ طبق اخبار منتشر شده، برخی کاربران Apple Watch و HomePod هنگام تلاش برای اتصال آن‌ها به سیستم شخصی یا خانگی خود و در تنظیم پیکربندی این محصولات با مشکل روبرو شده‌اند. آنطور که پیداست این محصولات در هنگام اتصال به سیستم iCLOUD با مشکل رو به رو شده‌اند و زمانبندی این مشکل با تعطیلات کریسمس نیز با عصبانیت کاربران رو به رو شده است. طبق برآورد‌ها گمان می‌رود که این موضوع به دلیل ترافیک اضافی سرورهای OEM کمپانی اپل باشد. برای جزئیات بیشتر اختلالiCLOUD محصولات جدید اپل با ما همراه باشید.

داستان اختلال iCLOUD محصولات جدید اپل از چه قرار است؟
برخی از مشتریانی که اخیراً Watch SE یا HomePod Minis را خریداری کرده‌اند، هنگام تلاش برای همگام‌سازی آن‌ها با سایر دستگاه‌های اپل، با مشکل رو به رو شد‌ه‌اند. این امر شاید پیش پا افتاده به نظر برسد اما در مورد محصولات پوشیدنی جدید اپل بسیارحیاتی است. زیرا بسیاری از آن‌ها همراه با برنامه‌های مخصوص خانواده استفاده می‌شود.

برخی از این کاربران (که مشکلات خود را در فروم‌های MacRumors گزارش کرده‌اند) ادعا می‌کنند که در مرحله اولیه همگام سازی این محصولات با سایر محصولات اپل با شکست رو به رو شده‌اند و هیچ راه حلی برای آن نیز ارائه نشده است. برخی از متخصصین ادعا می‌کنند که محصولات Watch SE در تأیید رمز عبور صادر شده توسط OEM به مشکل برخورده‌اند.

به نظر می رسد تاکنون هیچ یک از راه حل‌های معمول (راه اندازی مجدد دستگاه یا پاک کردن کامل آن از حساب Apple iCloud و شروع دوباره فرآیند اتصال از ابتدا) این مشکل را برطرف نکرد. هر چند پس از آن برخی از کاربران آسیب دیده مستقر در ایالات متحده در تلاش‌های مجدد خود توانستند به حساب‌های خود وارد شده و طبق اعلام آن‌ها مشکل حل شده است. با این حال، برخی از کاربران انگلستان همچنان این مشکل را دارند.

محصول HomePod نیز در روند پیکربندی این بلندگوی هوشمند با موانع مشابهی را رو به رو شده است. با این حال یک یا دو کاربر متوجه شده‌اند که بروزرسانی نرم افزاری که اندکی پس از اولین دانلود صورت می‌گیرد باعث و بانی این قضیه است.