آی تی رسان/ اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که وان‌پلاس ۹ پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن +۱۴۴۰p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. حتی تصاویر هندز آن گوشی نیز نشان‌هنده حالات انتخابی نمایشگر هستند.

این مشخصه امکان تعیین رزولوشن و نرخ نوسازی نمایشگر توسط کاربران را فراهم می‌کند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که دانسته‌های ما در خصوص نمایشگر وان‌پلاس ۹ پرو محدود به این موارد نیست.

یک شخص خبرچین با نام مکس جامبور خاطرنشان می‌کند که نمایشگر این هندست مجهز به یک پنل LTPO خواهد بود. اصطلاح LTPO احتمالا پیش‌تر نیز به گوش شما رسیده است. شرکت سامسونگ در اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی S21 اولترا از این فناوری استفاده کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی اپل نیز در مدل‌های آی‌فون ۱۳ پرو خود از نمایشگرهای LTPO بهره‌برداری خواهد کرد.

این فناوری ابتدا توسط اپل جهت به‌کارگیری در ساعت‌های هوشمند کمپانی توسعه داده شد؛ زیرا میزان مصرف انرژی در این پنل‌ها نسبت به نمایشگرهای LTPS رایج امروزی به‌مراتب کمتر است. همچنین فناوری LTPO شرایط لازم برای به‌کارگیری نرخ نوسازی تطبیقی را تسهیل می‌کند.

بر اساس شایعات مخابره شده تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی در بستر سیم و شارژ بیسیم ۴۵ واتی (همراه با آداپتور شارژر درون بسته‌بندی گوشی) و دوربین‌های ارتقایافته سایر مشخصات وان‌پلاس ۹ پرو را تشکیل می‌دهند. البته این هندست احتمالا فاقد یک لنز پریسکوپی خواهد بود.