دیجیزا/ به تازگی کدمسترز (Codemasters) از بروزرسانی جدید عنوان Dirt 5 رونمایی کرد که در این بروزرسانی شاهد اضافه شدن محتوا و رویداد های بسیاری خواهیم بود.

جدیدترین عنوان ریسینگ کدمسترز لذت مسابقه در نقاط مختلف جهان با ماشین های گوناگون را برای شما به ارمغان می‌آورد، حال با معرفی بروزرسانی جدید این عنوان قرار است شاهد اضافه شدن محتوای جدیدی اعم از رویداد های گوناگون و حالت های منحصر به فرد باشیم. این بسته جدید که The Energy Content Pack نام دارد قرار است چهار وسیله نقلیه جدید را به بازی اضافه کند که دو عدد از آن‌ها بارکش های Chevrolet Silverado 1500 و GMC Sierra Pre-Runner خواهند بود. طبق اطلاعات منتشر شده در بلاگ کدمسترز، خودرو های نامبرده از قدرت بالایی برخودار خواهند بود. در سمت خودرو های اسپورت نیز شاهد اضافه شدن Alpine A110 Sports X و خودروی الکتریکی Porsche Taycan Turbo S خواهیم بود که هر دو خودروی ذکر شده برای اکثر مسیر ها مناسب خواهند بود. هر چهار خودرو در تمامی بخش های بازی، حتی Career قابل بازی خواهند بود؛ همچنین ۲۵ رویداد جدید به همراه این بسته به بازی اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است که همراه با این بسته جدید، یک بسته رایگان با نام The Junkyard Playground منتشر خواهد شد که حالت ساخت زمین مسابقات و اشتراک گذاری آن‌ها را به بازی اضافه خواهد کرد. در این حالت جدید ۲۰ نوع آیتم مختلف برای ساخت مسیر در اختیار بازی‌باز قرار می‌گیرد و در نهایت سازنده مسیر می‌تواند آن را برای سایر بازی‌بازان به اشتراک بگذارد. این دو بسته جدید در تاریخ ۲۲ فوریه (سه شنبه پنج اسفند ۱۳۹۹) در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. بسته The Energy Content Pack تنها برای خریداران نسخه Amplified Edition و Year One Edition به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و سایر بازی‌بازان برای تجربه این چهار خودرو و ۲۵ رویداد جدید باید این بسته را به صورت جداگانه خریداری نمایند.

عنوان ‌Dirt 5 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، یاکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.