دوکاتی با همکاری لامبورگینی یک موتورسیکلت ویژهٔ جدید بنام استریت‌فایتر V4 لامبورگینی را معرفی کرده است. این موتورسیکلت همان راه دیاول ۱۲۶۰ را دنبال می‌کند که حدود دو سال پیش با الهام از لامبورگینی سیان معرفی شد. دوکاتی اما این بار در استریت‌فایتر V4 از لامبورگینی اوراکان STO الهام گرفته است. بدین منظور، گلگیر جلو، کاور باک، پانل‌های طرفین و قاب انتهای زین همگی از STO الهام گرفته‌اند.

به گزارش پدال، دریچه‌ها و ورودی‌های هوای این استریت‌فایتر V4 ویژه نیز یادآور اوراکان STO هستند و حتی رینگ‌های فورج‌کاری شدهٔ آن‌هم مشابه این سوپرکار ایتالیایی طراحی شده‌اند. همچنین بازهم مثل STO، این موتورسیکلت دوکاتی هم از فیبر کربن زیادی بهره می‌برد که بافت آن مشابه چیزی است که در سوپرکارهای لامبورگینی می‌بینیم. زین ویژه، جاپایی‌های آلومینیومی، اهرم‌های سبک‌تر ترمز و کلاچ و منبع اگزوز تیتانیومی با قاب فیبر کربنی هم از دیگر ویژگی‌های استریت‌فایتر V4 لامبورگینی هستند.

در همین حال، روی باک موتورسیکلت پلاکی نصب شده که نام و سریال تولید آن را نشان می‌دهد و به نمایشگر TFT استریت‌فایتر هم گرافیک ویژه‌ای اضافه شده که هنگام روشن کردن موتورسیکلت لوگوهای لامبورگینی و دوکاتی را به نمایش درمی‌آورد. از استریت‌فایتر V4 لامبورگینی تنها ۶۳۰ دستگاه ساخته خواهد شد که همگی به رنگ سبز Verde Citrea لامبورگینی با لیوری نارنجی Arancio Dac خواهند بود. این موتورسیکلت همچنین از کالیپرهای ترمز برمبو به همان رنگ نارنجی مذکور و همین‌طور دوشاخ اوهلینز مشکی‌رنگ هم بهره می‌برد.

دوکاتی همچنین یک نسخهٔ انحصاری‌تر از استریت‌فایتر V4 لامبورگینی را هم با نام Speciale Clienti ارائه می‌کند که فقط ۶۳ دستگاه از آن ساخته می‌شود و فقط توسط دارندگان محصولات لامبورگینی قابل خریداری خواهد بود. خریداران این نسخه می‌توانند مستقیماً با مرکز طراحی دوکاتی در ارتباط باشند و موتورسیکلت را کاملاً مطابق با خواست و سلیقه خود طراحی کنند. این یعنی آن‌ها می‌توانند همان رنگ و رینگ‌های مشابه لامبورگینی خود را برای استریت‌فایتر V4 سفارش دهند.

استریت‌فایتر V4 لامبورگینی اما در هردو نسخهٔ معمولی و Speciale Clienti با یک پیشرانهٔ ۱.۱ لیتری ارائه می‌شود که ۲۱۱ اسب بخار قدرت دارد. قیمت این موتورسیکلت ویژه در ایالات‌متحده در نسخهٔ معمولی از ۶۸ هزار دلار و در نسخهٔ Speciale Clienti از ۸۳ هزار دلار آغاز می‌شود و قرار است تحویل اولین نمونه‌های آن به خریداران از ماه می سال آینده شروع گردد.