تویوتا هنگام معرفی نسل جدید لندکروزر LC300، با موتورهای V8 دیزلی و بنزینی برای همیشه خداحافظی کرد و به جای آن از پیشرانه اقتصادی‌تر و مدرن‌تر V6 بهره گرفت. اکنون هر دو نسخه دیزلی و بنزینی تویوتا لندکروزر LC300 با پیشرانه V6‌ توربوشارژر تولید می‌شوند. از زمان عرضه لندکروزر LC300 تاکنون کانال‌های یوتیوبی مختلف اقدام به ضبط تست داینو این خودرو کرده‌اند و اکنون شاهد تست داینو تویوتا لندکروزر GR اسپرت 2022 هستیم.

تویوتا لندکروزر GR اسپرت 2022 از نظر قدرت هیچ تفاوتی با سایر تریم‌ها ندارد که این مساله چندان جالب به نظر می‌رسد. پیشرانه 3.3 لیتری دیزلی با یک جفت توربوشارژر زیر کاپوت این تیپ قرار دارد که روی کاغذ حداکثر 305 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

نتیجه آزمایش دینو نشان می دهد که موتور V6 دیزلی 275 اسب بخار قدرت و 641 نیوتن متر گشتاور به چرخ‌ها ارسال می‌کند تولید می کند، که با توجه به قاعده تلفات 10 درصدی پیشرانه تقریباً درست به نظر می رسد. مدتی پیش نسخه بنزینی تویوتا لندکروزر LC300 نیز روی دستگاه تست داینو قرار گرفت. موتور 3.5 لیتری بنزینی به طور رسمی دارای قدرت 409 اسب بخار و گشتاور 478 پوند فوت (650 نیوتن متر) است و در تست داینو سال گذشته، 370 اسب بخار و 534 نیوتن‌متر گشتاور خروجی ارائه کرد.

تویوتا لندکروزر GR اسپرت 2022 پس از تست داینو روی پیست رفت تا شتاب صفر تا 60 را ثبت کند. بهترین زمانی که این خودرو موفق به ثبت آن شد، رکورد صفر تا 60 مایل 7.26 ثانیه بود. با وجود عدم تفاوت فنی میان تویوتا لندکروزر GR اسپرت 2022 و دیگر تریم‌های این خودرو، نسخه Gazoo Racing‌ به قفل دیفرانسیل الکترونیکی جلو و عقب، سیستم تعلیق متغیر تطبیقی ارتقا یافته و سیستم تثبیت کننده سیستم تعلیق دینامیکی جنبشی کنترل شده الکترونیکی تویوتا (E-KDSS) مجهز است.