دیجیزا/ آمازون اخیرا بخشی به نام «فروشگاه‌ لوکس» را در سایت خود برای مشتریان در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی کرده که تنها با دعوتنامه می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

طبق اطلاعاتی که در پرسش و پاسخ فروشگاه‌ لوکس وجود دارد، کاربران در این بخش به کالاهای شرکت‌های مد مطرح و همچنین نوظهور مانند «Oscar de la Renta» دسترسی دارند و آمازون اصالت آن‌ها را تضمین می‌کند. محصولات سفارش داده شده به صورت مستقیم از سوی برندها برای مشتریان ارسال خواهند شد.

در حال حاضر تنها اعضای پرایم در ایالات متحده آمریکا که واجد شرایط هستند، به این بخش دسترسی دارند. در صورتی که برای کاربری دعوتنامه ارسال شده باشد، می‌تواند از این فروشگاه بازدید کند، در غیر اینصورت می‌تواند دکمه «درخواست دعوتنامه» را در لندینگ پیج انتخاب کند تا به لیست انتظار اضافه شود.

مدیر بخش مد آمازون، «کریستین بوچامپ» درباره راه‌اندازی این فروشگاه اعلام کرده:

«ما همیشه به مشتریان خود گوش می‌دهیم، از آن‌ها یاد می‌گیریم و همچنین از بازخورد اعضای پرایم که می‌خواهند محصولات لوکس برندهای محبوب خود را در فروشگاه آمازون خریداری کنند، الهام گرفتیم. ما از ارائه سرویس‌ها و فناوری‌ها برای برندهای لوکس و ایجاد یک تجربه الهام‌بحش و عالی برای مشتریان هیجان‌زده هستیم. هنوز در اول راه قرار داریم و به دنبال گسترش فروشگاه لوکس، نوآوری به نمایندگی از مشتریان و یک در جدید برای طراحان در سراسر جهان برای دسترسی به مشتریان کالاهای لوکس کنونی و جدید هستیم.»
طبق گفته آمازون، فروشگاه لوکس تنها محصولات لوکس از برندهای مختلف را در یک مرکز در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهد، بلکه این شرکت اعلام کرده که کاربران می‌توانند در میان محصولات منحصر به فرد و انحصاری گشت و گذار کنند که همین موضوع می‌تواند تمایل برخی مشتریان برای دریافت دعوتنامه را افزایش دهد.

در آینده مشتریان بیشتری دعوتنامه دریافت خواهند کرد و به این بخش دسترسی پیدا می‌کنند، با این حال برای خرید محصولات آن باید حساب بانکی پرپولی داشته باشند.