دیجیزا/ گوگل به‌زودی امکان بازگرداندن تب‌های گروهی را که بسته شده‌اند، در اختیار کاربران مرورگر کروم قرار خواهد داد. این ویژگی اکنون به کروم کاناری افزوده شده است.
       
یکی از ویژگی‌های جدیدی به مرورگر کروم اضافه شده، امکان ایجاد کردن تب‌های گروهی است. این قابلیت باعث می‌شود تب‌ها را در قالب یک دسته با یک برچسب در کنار هم قرار بدهید تا آن‌ها را بهتر مدیریت کنید.

تنها مشکل این است که احتمال دارد کاربران به‌صورت تصادفی تب‌های گروهی را ببندند و زمانی‌که به قسمت History مراجعه می‌کند تا تب‌ها را دوباره باز کند، هیچ اثری از دسته‌بندی تب‌ها نیست و احتمالا نمی‌توانند صفحه مورد نظر را پیدا کنند.

بر اساس گزارش ام‌اس پاور یوزر، در به‌روزرسانی کروم کاناری، گوگل این مشکل را برطرف کرده است و تب‌های گروهی در قسمت History نشان داده می‌شوند. زمانی‌ که صفحه مورد نظر را برمی‌گردانید، کل آن گروه را هم در اختیار خواهید داشت، حتی اگر آن صفحه‌ها را نبسته باشید.

 

گوگل اعلام کرده است که کاربران کروم کاناری می‌توانند تب‌ها را به‌صورت تک‌تک و مستقل از گروه‌ ببندند. همچنین مشخص شده است که اگر تب بسته‌شده را برگردانید، گروه مربوط به آن تب هم دوباره ساخته خواهد شد. اگر گروهی بسته شود، هنگام بازگردانی آن گروه همه تب‌ها بازگردانده می‌شوند.

به نظر می‌رسد این تغییرات که فعلا در کروم کاناری ایجاد شده است، تا چند هفته دیگر در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت.