دیجیزا/ گوگل به‌دنبال آن است که ویژگی زمانبندی پیام را دردسترس تمامی کاربران اپلیکیشن Messages ‌دهد. این ویژگی در حال گذراندن مراحل آزمایشی است.
   
گوگل در حال آزمایش قابلیت زمانبندی پیام در اپلیکیشن پیام‌رسان Messages است. با استفاده از ویژگی جدید، پیام‌ها به‌طور خودکار در زمان انتخاب‌شده ارسال می‌شوند. در زمانبندی پیام‌ها با فشار دادن دکمه‌ی Send به مدت چند ثانیه، چهار گزینه ظاهر می‌شود که در سه گزینه‌، زمان ارسال از پیش تعیین ‌شده است و کاربر با گزینه‌ی چهارم می‌تواند زمان انتخابی را برای ارسال پیام تعیین کند.

همچنین کاربر می‌تواند پیش‌نمایشی از پیام زمانبندی‌شده را ببیند تا در صورت لزوم، متن پیام را ویرایش، آن را ارسال یا حتی پاک کند.

پیش از این، با نگه ‌داشتن دکمه‌ی Send امکان ارسال MMS با نوشتن عنوان فراهم می‌شد و اکنون گوگل این روش را برای زمانبندی پیام‌ها در نظر گرفته است. پس از اعمال تغییرات جدید، کاربر از با انتخاب گزینه‌ی Show subject field در منوی سه‌نقطه‌ی بالا سمت راست، می‌تواند MMS را پس از افزودن عنوان ارسال کند.

ویژگی جدید که به‌تازگی توسط یکی از کاربران توییتر مشاهده شده، به نسخه‌ی پایدار اپلیکیشن افزوده شده است؛ اما فعلا برای تمامی کاربران بتا دردسترس نیست. زمانبندی پیام‌ در Massages ازطریق یک به‌روزرسانی سمت سرور عرضه می‌شود و به‌زودی دردسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.