دیجیزا/ نمایشگاه MWC شانگای از سه شنبه شروع می شود. در حال حاضر و به لطف Gsmarena اولین اخبار را از مراحل آماده سازی غرفه های این نمایشگاه داریم. این غرفه متعلق به ریلمی است و به شما اجازه می دهد که گوشی Realme GT 5G را پیش از معرفی رسمی ببینید.

گوشی Realme GT 5G با قاب چرمی Bulbelbee به تصویر کشیده شده است. این مطمئناً یکی از جذاب ترین طراحی های اخیر است. هر چند که به نظر ما خیلی شبیه به Mate 20 RS Porsche Design است که نوار وسطی آن به سمت چپ منتقل شده باشد.

ما همچنین می توانیم عبارت ۶۴ مگاپیکسل را در کنار دوربین ببینیم و رزلوشن سنسور اصلی را تأیید کنیم. همچنین شاهد دوربین دیگری هستیم که احتمالا یک ماژول فوق عریض و یک فلاش چهار LED است.

پیش از این این شرکت تأیید کرده بود که Realme GT 5G از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد. در کنار این تراشه ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه می شود. در جلو یک پنل ۱۲۰ هرتزی AMOLED قرار دارد که اسکنر اثر انگشت در زیر آن قرار دارد. شارژ سریع ۶۵ وات نیز بخشی از این بسته است.

قرار است که گوشی Realme GT 5G در ۱۴ اسفند ۹۹ اولین حضور رسمی خود را انجام دهد، بنابراین حتی اگر غرفه Realme را در MWC شانگهای تزئین می کند، در آنجا معرفی نخواهد شد. با این حال ممکن است در نمایشگاه MWC 2021 چین تیزرهایی از این شرکت دریافت کنیم.

نظر شما چیست؟ طراحی ریلمی GT را می پسندید؟