دیجیزا/ لنوو گوشی گیمینگ جدی خود را با نام Legion 2 Pro معرفی خواهد کرد. ما مدت هاست که درباره این گوشی شایعات رنگارنگ می شنویم. حالا وقت آن است که گوشی گیمینگ Legion 2 Pro را با فن و طراحی فوق العاده خاص ببینید.

گوشی گیمینگ Legion 2 Pro
انتظار می رود لژیون ۲ پرو لنوو با یک باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی آمپری، شارژ سریع ۹۰ وات (یا حتی ۱۱۰ وات) همراه باشد. همچنین شاید به دوربین سلفی پاپ آپ جانبی (از لبه سمت راست دستگاه مثلا) مجهز شود. ویژگی که در در سری اول لژیون معرفی شد.


دستگاه بعدی که قرار است در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ معرفی شود، لژیون ۲ پرو لنوو است. تصویر این دستگاه توسط پروفایل رسمی AnTuTu در Weibo منتشر شده است. این تصاویر طراحی گوشی را نشان می دهد. روی قاب پشتی یک فن واقعی داخلی قرار دارد دارد و دوربین ها روی بخش وسطی قاب پشتی قرار دارند.

این نسل جدید گوشی گیمینگ لنوو هم به جهت گیری افقی پایبند است. یک پورت USB-C در کنار دستگاه و کنار دکمه تنظیم صدا وجود دارد. همچنین می توانیم تأیید کنیم که دوربین سلفی از سمت راست بیرون خواهد آمد. این بخش پاپ آپ با دکمه پاور در یک بخش قرار دارد.

جالب اینجاست که طراحی اصلی گوشی دارای گوشه های سفید خواهد بود، در حالی که وسط آن برای طراحی خاص و رنگ های متنوع در کنار اجزایی مانند دوربین و فن خنک کننده اختصاص یافته است تا در عملکرد بازی دخالت نکنند. ما می توانیم دو دوربین، میکروفون، فلاش LED دوگانه، ستاره Legion و فن را ببینیم. این بخش برجسته است و مشخص نیست که وقتی بخواهید موبایل را روی سطح میز استفاده کنید، چه الاکلنگی بازی رخ بدهد!

نظر شما درباره طراحی خاص لنوو Legion 2 Pro چیست؟