دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

گوشی ویوو V20 با چه تراشه‌ای ارایه می‌شود؟

گوشی ویوو V20 با چه تراشه‌ای ارایه می‌شود؟

گوشی ویوو V20 با چه تراشه‌ای ارایه می‌شود؟

دیجیزا/ در خبرها خواندیم که گوشی ویوو V20 Pro رسما معرفی شد. این شرکت بنابردلایلی نامشخص اما مدل عادی را رسما معرفی نکرد ولی مشخصات کلی آن را ارایه کرده است. مثلا ما می دانیم که گوشی ویوو V20 با Snapdragon 720G ارایه خواهد شد.

ویوو همچنین فاش کرده است که به زودی گوشی هوشمند Vivo V20 را هم ارایه خواهد کرد. این برند برخی از ویژگی های اصلی گوشی های هوشمند آینده را نشان داده است.

برای شروع، این گوشی با دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار روی چشم ارائه می شود که در Vivo V20 Pro نیز وجود دارد. این گوشی از تمام ویژگی هایی که در نسخه Pro وجود دارد پشتیبانی خواهد کرد. این یعنی دوربین های سلفی با فناوری Eye Autofocus ارائه می شوند که بر روی چشم ها متمرکز شده و حتی در صورت حرکت سوژه آن را تشخیص می دهند.

دوربین جلو همچنین از فیلم ۴K، حالت Face Beauty ، حالت Dual-View video ، فیلم سلفی Slo-mo (امان از این اپلِ تاثیرگذار)، حالت Art Portrait Video و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

برای دوربین اصلی این گوشی با دوربین سه گانه و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ارایه می شود.

گوشی Vivo V20 با پردازنده کوالکام Snapdragon 720G ارایه می شود و با روکش شیشه مات AG عرضه می شود. این گوشی در گزینه های رنگی Midnight Jazz و Sunset Melody در دسترس خواهد بود. این دستگاه از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با فناوری ۳۳ وات FlashCharge بهره می برد و با سیستم عامل Android 10 با رابط کاربری FunTouch در بالای آن کار می کند.

نظر شما درباره ویوو V20 چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *