دیجیزا/ شیائومی Mi 10i با تراشه Snapdragon 750G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در هند معرفی شده است.

پیش از این خوانده بودیم که شیائومی Mi 10i نسخه جهانی ردمی نوت ۹ پرو ۵G است و تقریبا همینطور شد.

همانطور که گفتیم این گوشی از طراحی و مشخصات Redmi Note 9 Pro 5G وام می گیرد اما برخلاف پسر عموی خود از برند Redmi، اینجا شیائومی Mi 10i در هند و به عنوان بخشی از طرح Make in India تولید می شود.

ویژگی برتر در اینجا سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ است که در کنار ماژول فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و عمق سنجی قرار گرفته است.

قسمت جلوی آن با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزلوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز سازگار پوشیده شده است. پنل می تواند به طور خودکار رفرش ریت خود را برای فیلم ها به ۳۰ هرتز برساند یا در بازی ها و سایر برنامه ها از ۱۲۰ هرتز استفاده کند. همچنین با استاندارد HDR10+ سازگار است و برای استریم HD دارای مجوز Widevine L1 است. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را پیدا خواهید کرد که در قسمت برش سوراخ کوچک نمایشگر قرار دارد.

شیائومی می ۱۰ آی از تراشه مجهز به ۵G کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰G در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۳۳ وات با آداپتور مورد نیاز موجود در جعبه پشتیبانی می کند. از دیگر موارد اضافی می توان به بلندگوهای استریو ، جک هدفون ، اسکنر اثر انگشت جانبی و فرستنده IR اشاره کرد.

قیمت شیائومی Mi 10i

شیائومی Mi 10i در رنگ های مشکی و گرادیانتی عرضه می شود. قیمت شیائومی می ۱۰ آی در هند به قرار زیر است:

۱- مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی معادل ۳۰۰ دلار(حدود ۷.۷ میلیون تومان)
۲- مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی معادل ۳۲۷ دلار(حدود ۸.۴ میلیون تومان)
۳- مدل ۶/۶۴ گیگابایتی معادل ۲۸۶ دلار (حدود ۷.۴ میلیون تومان) که بعداً ارائه می شود

نظر شما درباره شیائومی Mi 10i چیست؟