دیجیزا/ ردمی ۹ مدل هند با دوربین دوگانه و طراحی متفاوت ارایه شد.

داستان کمی پیچیده است، من هم چند بار مرور کردم تا داستان را متوجه شدم. البته داستان همان داستان قدیمی است. شیائومی و ردمی محصولات خود را با نام های مختلفی در بازارهای متفاوت می فروشند. مثلا ردمی ۹ در هند با نام ردمی ۹ پرایم فروخته شد. حالا ردمی می خواهند دستگاهی مشابه ردمی ۹ سی را در هند بفروشد، خب بهترین تصمیم چیست؟ بله نامش را ردمی ۹ بگذاریم! باور کنید یا نکنید همین است. ردمی ۹ مدل هند با دوربین دوگانه و طراحی متفاوت ارایه شده است و می خواهیم کمی با آن آشنا شویم.

ردمی ۹ با ردمی ۹ سی برای هند از نظر ظاهری یکسان به نظر می رسند، از جمله قاب دوربین مربعی شکل با چهار سوراخ (دایره مربع همانطور که نماینده شیائومی، با خوشحالی نشان داد) که البته یکی از آن ها پوچ است! یکی از این سوراخ ها برای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است، در کنار آن سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی قرار دارد، در ردیف پایین فلش LED و دایره چهارم خالی است، دقیقاً مانند دکمه های ساده روی داشبورد یک ماشین جاده ای که فاقد موارد اضافی آپشنال است!

دوربین سلفی در پشت ناچ قطره ای روی صفحه قرار داده شده است و دارای رزلوشن ۵ مگاپیکسلی با f/2.2 با برخی ویژگی های AI برای عکس های پرتره است. در مورد صفحه نمایش صحبت می کنیم، این یک ال سی دی ۶.۵۳ اینچی با وضوح HD+ و نسبت ۲۰:۹ است.

مدل هندی Redmi 9 به دلیل ظرفیت حافظه سخاوتمندانه خود تبلیغ می شود که همراه با ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۴ گیگابایتی همراه است. این به مراتب بهتر از Redmi 9C با تنها انتخاب ۲/۳۲ گیگابایت است. بقیه ویژگی های داخلی آن یکسان است که شامل چیپست مدیاتک هلیو جی ۳۵ به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از طریق درگاه microUSB (!) شارژ می شود.

اولین فروش شیائومی ردمی ۹ در هند تا ۴ روز دیگر در هند برگزار می شود. قیمت ۱۲۱ دلار برای نسخه ۴/۶۴ و ۱۳۵ دلار برای نوع ۴/۱۲۸ است. از نظر رنگی، سه گزینه وجود دارد – Carbon Black ، Sky Blue و Sporty Orange.

نظر شما درباره مدل هندی ردمی ۹ چیست؟ دوربین سوم بی مصرف یا حافظه داخلی و حافظه رم بیشتر؟