دیجیزا/ سامسونگ گلکسی A3 Core با سیستم عامل Android Go در نیجریه رسما معرفی شد. این گوشی جدید جانشین Galaxy A2 Core است که سال گذشته معرفی شد.

سامسونگ Galaxy A3 Core نسبت ابعاد ۱۶:۹ را نسبت به مدل قبلی خود را تغییر می دهد. حاشیه ها در حال حاضر کوچکتر هستند اما در مقایسه با سایر گوشی ها هنوز ضخیم به نظر می رسند. این یک دستگاه سطح اقتصادی است، بنابراین ما آن را برای حاشیه های آن نمی کوبیم. صفحه نمایش TFT LCD در اندازه ۵.۳ اینچ و دارای وضوح تصویر HD + یا (۱۴۲۰ در ۷۲۰) است.

سامسونگ Galaxy A3 Core دارای پردازنده چهار هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی است و با ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی سازگار است (فضای ذخیره سازی ۱۰.۶ گیگابایت است). یک اسلات کارت MicroSD اختصاصی وجود دارد که به شما امکان می دهد ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی اضافه کنید!

این گوشی دارای یک دوربین ۵MP با f/2.4 بالای صفحه نمایش است در حالی که در عقب دارای یک دوربین ۸MP با f /2.2 و فلش LED است. سامسونگ می گوید تا ۴ برابر بزرگنمایی دیجیتال دارد و می تواند فیلم های FHD را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. این گوشی دارای صفحه پشتی پلی کربنات بافتی است و به رنگ های آبی ، سیاه و قرمز ارائه می شود.

سامسونگ گلکسی A3 Core سیستم عامل Android Go را اجرا می کند اما سامسونگ نگفت که چه نسخه ای است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ MicroUSB وجود دارد. این تلفن همچنین دارای پشتیبانی از دو سیم کارت (نانو) ، Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز ، جک صوتی ، GPS ، LTE و بلوتوث ۵.۰ است.

Galaxy A3 Core اکنون در نیجریه با قیمت ۳۲۵۰۰ پوند (۸۵ دلار یا حدود ۲.۵ میلیون تومان) در فروشگاه های سامسونگ و فروشگاه های همکار در دسترس است.

نظر شما درباره این دستگاه اقتصادی سامسونگ چیست؟