دیجیزا/ گوشی ۵G ارزان Realme V11 با تراشه مدیاتک Dimensity 700 به قیمت ۱۸۵ دلار(حدود ۴.۴ میلیون تومان) معرفی شده است که می تواند یک گزینه وسوسه کننده برای ارتقا به ۵G باشد.

ریلمی V11 همراه با یک چیپست مدیاتک Dimensity 700 برای پشتیبانی از شبکه ۵G است. همچنین با یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری می تواند انرژی مورد نیاز آن را تامین کند. این دستگاه از یک IPS LCD در اندازه ۶.۵۲ اینچی بهره می برد. صفحه نمایش V11 5G که یک تلفن هوشمند ارزان قیمت است، با رفرشریت ۶۰ هرتز ارائه می شود.

ریلمی V11 در دو گزینه حافظه ذخیره سازی وجود دارد که هرکدام ۴ و ۶ گیگابایت رم دارند.

گوشی Realme V11 5G دومین گوشی هوشمند ارزان قیمت این شرکت در سری V است. این تلفن هوشمند با یک  Dimensity 700 در قلب خود عرضه می شود که همراه با یک باتری بی نظیر ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

قیمت Realme V11 5G

گوشی ارزان Realme V11 5G در دو گزینه ذخیره سازی ارایه شده است. مدل ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۸۵ دلار(حدود ۴.۴ میلیون تومان) ارایه می شود. گزینه ذخیره سازی ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۲۱۶ دلار(حدود ۵.۱ میلیون تومان) در دسترس است. از مموری کارت جانبی هم پشتیبانی می شود.

این دستگاه در دو رنگ ارایه می شود که آبی پررنگ و خاکستری آرام نام دارند.

مشخصات Realme V11 5G

گوشی Realme V11 5G از یک IPS LCD در اندازه ۶.۵۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ بهره می برد. صفحه نمایش دارای یک ناچ قطره طور است. همچنین از رفرش ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند.

در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می کند.

در قسمت پشتی، دستگاه دارای دوربین دوگانه است. یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. فلاش LED درون ماژول دوربین مربع شکل قرار می گیرد.

این دستگاه با اندروید ۱۱ و رابط کاربری Realme UI ارایه می شود که نکته قوت مهمی است. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار آن است.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی ۵G شرکت ریلمی چیست؟