دیجیزا/ در فاصله ۳ روز مانده به معرفی خانواده اوپو Find X3 که قرار است در تاریخ ۲۱ اسفندماه به صورت رسمی معرفی شوند، اوپو امروز از دو گوشی اوپو F19 Pro و اوپو F19 Pro Plus رونمایی کرد.

اوپو F19 Pro و اوپو F19 Pro Plus
اوپو F19 Pro و اوپو F19 Pro Plus هر دو از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی FHD + AMOLED بهره می برند. این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ پیکسل و رفرش ریت ۶۰ هرتز است.

از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش می توان به حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت ، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۸ درصد، نسبت ابعاد ۲۰: ۹ ، ۴۰۹ PPI ، ۱۰۰٪ sRGB و ۹۲ درصد پوشش دامنه رنگی DCI-P3 اشاره کرد.

به نقل از gizmochina، هر دو گوشی دارای ضخامت ۷.۸ میلی متر و وزن آنها به ترتیب ۱۷۲ و ۱۷۳ گرم است. اوپو می گوید که در این دو مدل از طراحی لمسی ساده Quadcom استفاده کرده است و دوربین چهارگانه را با یک Gorilla Glass 5 ضد خش در پشت پوشانده است.

اوپو F19 Pro Plus 5G از چیپست MediaTek Dimensity 800U 5G بهره می برد در حالی که اوپو F19 Pro دارای MediaTek Helio P95 4G ​​است. دستگاه ها با رم ۸ گیگابایتی و حداکثر ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند.

برای دوربین ها ، هر دو مدل دارای یک لنز ۴۸ مگاپیکسل اصلی، یک لنز ۸ مگاپیکسل اولترا واید با زاویه دید ۱۱۹ درجه و دو سنسور ۲ مگاپیکسل هستند. در جلو گوشی، شما یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل را مشاهده می کنید. از ویژگی های دوربین می توان به Dynamic Bokeh ، ویدیوی تصویری AI Color ، ویدئو با دو نمایش ، ثبت ویدئو فوق العاده در شب اشاره کرد.

تفاوت دیگر بین اوپو  F19 Pro Plus و اوپو F19 Pro در شارژ است. اولی دارای یک شارژ ۵۰ وات (شارژر فلش ۶۵ وات در جعبه) است در حالی که دومی فقط دارای پشتیبانی از شارژ ۳۰ وات است.

از دیگر ویژگی های این گوشی ها می توان به باتری ۴۳۱۰ میلی آمپری (در هر دو) ، سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش ، پورت Type-C ، جک صوتی ۳.۵ میلی متری ، بلوتوث ۵.۱ ، Wi-Fi 5 گیگاهرتز اشاره کرد. گوشی اوپو F19 Pro مجهز به ۴G و گوشی اوپو F19 Pro Plus مجهز به فناوری ۵G خواهند بود.

این دستگاه ها همچنین دارای ویژگی های نرم افزاری مانند FlexDrop ، Folder Quick Merge ، ترجمه ۳ انگشتی با OPPO Lens ، حالت Game Focus ، بهینه ساز عملکرد ، و ColorOS 11.1 مبتنی بر و Android 11 را اجرا می کنند.

قیمت و مدل ها :

گوشی اوپو F19 Pro Plus در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود.

قیمت این مدل با ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برابر با ۳۵۵ دلار خواهد بود.

گوشی اوپو F19 Pro نیز در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود.

قیمت این مدل با ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برابر با ۲۹۳ دلار

قیمت این مدل با ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برابر با ۳۲۰ دلار خواهد بود.

پیش فروش این مدل ها از فردا در چین آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره دو گوشی اوپو F19 Pro و اوپو F19 Pro Plus چیست؟