جی اس ام/ امروز سری گوشی‌های Redmi Note شیائومی با شماره مدل‌های M2007J22C و M2007J17C در دیتابیس وبسایت ۳C کشور چین رویت شدند.

به نظر می‌رسد مدل M2007J17C یک نسخه بهینه شده از گوشی شیائومی Mi 10T باشد و از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. شیائومی برای مدل M2007J22C اهداف بیشتری در سر می‌پروراند و برای آن یک نسخه جهانی در نظر گرفته است که با شماره مدل M2007J22G شناخته می‌شود. پس از این خبر اکنون به نظر می‌رسد کمیته تجاری اروپا که به اختصار EEC نامیده می‌شود، گواهینامه مدل جهانی این گوشی را صادر کرده است.

در اوایل ماه سپتامبر، یک خبرچین دو عکس از گوشی M2007J22G در فضای مجازی منتشر کرد. در تصویر اول می‌توان به وضوح مشاهده کرد که این گوشی از پانچ درون نمایشگر بهره می‌برد که گوشه سمت چپ قرار گرفت است. همچنین فاش شد که این گوشی از یک پردازنده ۲.۴ گیگاهرتزی ۸ هسته ای در کنار ۸ گیگابایت رم اجرایی استفاده می‌کند. بنابر مشاهدات این پردازنده احتمالا توسط مدیاتک تهیه شده و می‌تواند مدل ۸۰۰U باشد. رابط کاربری MIUI 12 با اندروید ۱۰ بر روی گوشی به صورت پیشفرض قرار دارد.

در تصویر دوم، می‌توان دوربین گوشی را مشاهده کرد که ماژول آن به صورت گرد طراحی شده است، در درون ماژول ۳ سنسور و یک فلش LED قرار دارد و دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل وضوح دارد. در رابطه با دو دوربین دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست.

لیستی که در وبسایت ۳C وجود دارد، نشان می‌دهد که مدل M2007J22G از تکنولوژی ارتباطی ۵G بهره می‌برد. همچنین در جعبه این گوشی یک شارژر ۲۲.۵ واتی قرار دارد. این گوشی گواهینامه MIIT چین را نیز دریافت کرده است. این گوشی به زودی نیز گواهینامه TENAA را دریافت خواهد کرد که در آن تمامی مشخصات سخت‌افزاری گوشی مشخص می‌شود.

شرکت Redmi هم اکنون تمام توجه خود را معطوف عرضه گوشی Redmi K30S کرده است. بنا بر شایعات این گوشی قرار است در ماه نوامبر در کشور چین رونمایی شود. بنابراین معرفی سری نوت این شرکت ممکن است در اواخر نوامبر و یا اوایل دسامبر سال جاری صورت گیرد.

*تصویر اصلی خبر تزئینی است