دیجیزا/ گفته می شود که در سال ۲۰۲۱ پشتیبانی از شبکه ۵G در گوشی های سامسونگ تا سطح گلکسی A2X پایین خواهد آمد. این یعنی افراد بیشتری با قیمت های مناسب تر می توانند به شبکه نسل جدید متصل شوند. یکی از این دستگاه ها، Galaxy A22 5G است. با این حال امروز مدل ۴G گلکسی A22 سامسونگ هم لو رفته است.

تقریباً همه گوشی های ارزان قیمت ۵G که توسط سامسونگ معرفی شده اند، در نسخه ۴G هم عرضه می شوند. برجسته ترین نمونه ها، Galaxy A51 و Galaxy A71 سال گذشته و همچنین Galaxy A32 است که اخیراً معرفی شده است.

انتظار می رود این شرکت با Galaxy A22 هم همین کار را انجام دهد. مدل ۵G این گوشی هفته گذشته با شماره مدل SM-A226B به بیرون درز کرد. اکنون GalaxyClub (همان منبع خبری که جزئیات نسخه ۵G را فاش کرده است) اثبات وجود نسخه LTE را ارائه کرده است.

طبق یافته های جدید، مدل ۴G گلکسی A22 دارای شماره مدل SM-A225F خواهد بود. همچنین، در تعدادی از بازارها، از جمله برخی از کشورهای اروپا در دسترس خواهد بود. متأسفانه اما به جز این دو ویژگی، چیز دیگری در مورد این گوشی شناخته نشده است.

مدل های LTE و ۵G گلکسی A51 و Galaxy A71 به جز تفاوت در تراشه، یکسان هستند. با این حال، نمی توان همین حرف را برای Galaxy A32 زد زیرا این دو مدل از بسیاری جنبه ها با یکدیگر متفاوت هستند. از این رو، این احتمال وجود دارد که Galaxy A22 4G در مقایسه با Galaxy A22 5G، مجموعه ای متفاوت از مشخصات داشته باشد.

در حال حاضر ما می دانیم که Galaxy A22 5G ساخت ODM (برون سپاری) خواهد بود و در دو مشخصات حافظه ای ارایه می شود. در بخش طراحی انتظار چهار رنگ (خاکستری ، سفید ، سبز روشن ، بنفش) را داریم. این دستگاه در اروپا و آسیا ارایه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر Galaxy A22 هستید؟