دیجیزا/ تا به حال چندبار با جمله هایی نظیر : وقت خودت را با بازی کردن تلف نکن، بازی کردن برای تو پول نمی شود و… مواجه شده اید؟! اگر شما هم رویای بازی کردن و پول درآوردن را در سر داشته اید، به نظر زمان آن رسیده است که کم کم رویای تان رنگ واقعیت به خود بگیرد، اما مگر می شود؟! با دیجیزا همراه باشید. 

یک شرکت سازنده سیستم های کامپیوتری تازه تاسیس در انگلستان تصمیم گرفته است فردی را به استخدام درآورد که در ازای یک سال بازی کردن با رایانه این شرکت، مبلغ ۳۰ هزار پوند که معادل ۴۱ هزار دلار می شود را به او پرداخت کند.

وب سایت PC Gamer خبری منتشر کرده که در آن عنوان شده است: شرکت تازه تاسیس OPSYS که سازنده سیستم های قدرتمند رایانه ای در انگلستان است، به دنبال شخصی برای بازی کردن با رایانه های تولید شده این شرکت است و کسی که این کار را به مدت ۱۲ ماه برای این شرکت انجام دهد، ۴۱ هزار دلار دریافت خواهد کرد.

این شرکت در آگهی منتشر شده برای این موقعیت شغلی عنوان کرده است: «ما به جای پرداخت ۴۱ هزار دلار به برخی از افراد تبلیغات کننده یا شرکت های تبلیغاتی در سراسر دنیا، ۴۱ هزار دلار به شما می دهیم تا بتوانید با بازی کردن با سیستم های ما به ما کمک کنید.»
 
نکته جالب توجه برای دعوت از این فرد در متن این آگهی نیز به این شکل است: «فقط معتادان به بازی! ما نمی توانیم گیمرها را پیدا کنیم. شما باید خودتان را به ما نشان دهید. فقط کسانی که توانایی بازی کردن به صورت پیوسته را دارند ثبت نام کنند.»
 
این شرکت انگلیسی که به تولید سیستم های رایانه ای می پردازد، به‌دنبال فردی می گردد که بخش “تجربه‌ کاربری بسیار قدرتمند” (Overpowered User Experience) شرکت را به او بسپارد.

البته هنوز مشخص نیست که این آگهی استخدام تا چه حد می تواند صحت داشته باشد و یا فقط یک تبلیغ مبتکرانه از سوی این شرکت تازه تاسیس انگلیسی است. کسانی که به این شغل علاقه دارند می توانند تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ویدیویی ۶۰ ثانیه ای با هشتگ OPSYS در شبکه های اجتماعی اینستاگرام یا توییتر به اشتراک بگذارند و در این ویدیو توضیح دهند که چرا شایسته ی انتخاب به عنوان مهندس Overpowered User Experience در شرکت OPSYS هستند و ویژگی های مثبت شان را بیان کنند. مصاحبه نهایی برای انتخاب فرد نهایی نیز ۲۳ فروردین ماه انجام خواهد شد.

در آگهی منتشر شده از سوی این شرکت به مکان خاصی برای انجام این کار اشاره نشده است و این به این معنی است که شما می توانید خارج از انگلستان و به صورت دورکاری نیز آن را انجام دهید.

نظر شما درباره درآمد ۴۱ هزار دلاری برای این شغل جذاب چیست؟