سخت افزار/ کارت گرافیک Palit GeForce RTX 3070 JetStream با طراحی دو فن و همچنین نورپردازی RGB معرفی شد.

این کارت گرافیک از سیستم خنک کننده نوینی بهره می‌برد که اجازه می‌دهد تا کارت گرافیک حتی در سنگین‌ترین بارهای کاری نیز عملکرد قدرتمندی را ارائه دهد.

Palit GeForce RTX 3070 JetStream از رنگ آمیزی مشکی با برخی قسمت‌های فلزی بهره می‌برد، همچنین برای این مدل نورپردازی ARGB در نظر گرفته شده تا لوگو GeForce RTX Jetstream را روشن نماید. نورپردازی ARGB اجازه می‌دهد تا کاربران هر LED را به رنگ دلخواه خود درآورده و این امر از طریق نرم افزار Palit ThunderMaster میسر خواهد شد. این کارت گرافیک از کیت Triple-A Die استفاده می‌کند که تمام بُرد را پوشش داده و مستقیما به تمام نقاط PCB متصل است.

 نرم افزار Palit ThunderMaster نه تنها قابلیت کنترل نورپردازی RGB را فراهم می‌کند بلکه به کاربران اجازه خواهد داد تا کارت گرافیک خود را اورکلاک کرده و همچنین وضعیت گرافیک را پایش کنند.

فن‌های دو قلو این مدل از TurboFan 3.0 استفاده می‌کنند که فناوری ضد گرد و غبار IP5X و همچنین طول عمر بالا را وعده می‌دهد. این نوع طراحی لرزش را کاهش داده و فن‌ها را در موثرترین حالت ممکن به کار خواهد گرفت. همچنین فناوری 0dBA نیز سوکت را تا زمانی که گرافیک در حال پردازش بارهای سنگین نیست فراهم می‌کنند.

GeForce RTX 3070 JetStream از بایوس دو گانه بهره مند است تا کاربران بین دو حالت Silent و Performance یکی را انتخاب نمایند. حالت Silent نویز کارت را کاهش خواهد داد در حالی که حالت Performance سریع‌ترین عملکرد گرافیک را بدون توجه به صدای فن‌ها فراهم می‌کند. این مدل از براکتی به شکل لانه زنبور استفاده می‌کند که جریان هوا را تا 15 درصد با استفاده از خروج هوا افزایش خواهد داد. Palit گرافیک RTX 3070 خود را با قیمتی بالاتر از 499 دلار(حدود 13.4 میلیون تومان) رسما عرضه می‌کند.