دیجیزا/ به‌تازگی، گلیچ جدیدی راه خود را به عنوان بتل‌رویال Call of Duty: Warzone باز کرده است که بازی‌بازان را با راه‌پله‌ای نامرئی روبه‌رو می‌کند. همراه ما باشید تا بیشتر درمورد آن بدانیم.

تا الان، برای همه مشخص شده است که Call of Duty: Warzone، سهم جالبی از دنیای گلیچ‌ها دارد. بعضی از آن‌ها مثل گلیچ بافت سلاح‌های بازی (Demon gun glitch) هر چند وقت یکبار ظاهر می‌شوند و بازی‌بازان را وحشت‌زده می‌کنند، و برخی هم اتفاقاً گلیچ‌های سرگرم‌کننده‌ای هستند. جدیدترین گلیچ Call of Duty: Warzone در دسته‌ی دوم قرار می‌گیرد؛ یک راه‌پله‌ی نامرئی در مکان Storage Town.

این راه‌پله‌ی نامرئی ابتدا توسط sallyisadog که در توییچ و تیک‌تاک بسیار محبوب است، به ۱.۳ میلیون دنبال‌کننده‌اش نمایش داده شد. برای پیداکردن این راه‌پله‌ی نامرئی، بازی‌بازان باید به سمت جنوب Storage Town بروند و به دیوار بتنی که انبارها را دربرمی‌گرد، بچسبند و بدوند. اگر این کار به‌درستی انجام گیرد، شروع به بالارفتن از یک راه‌پله‌ی نامرئی خواهند کرد.

بازیکنان وارزون می‌توانند از این راه‌پله‌ی نامرئی بالا بروند تا به ارتفاع یک درخت نزدیک برسند، و حتی از برگ‌های درخت به‌عنوان کاور یا استتار استفاده کنند. البته، این راه‌پله قبل از اینکه خیلی ارتفاع بالایی بگیرد، بازی‌بازان را به پایین پرت خواهد کرد اما ارتفاع سقوط به اندازه‌ای نیست که به شخصیت بازی آسیب وارد شود. برای همین، هواداران بازی می‌توانند با حداقل ریسک، از این راه‌پله‌ی نامرئی استفاده کنند.

برخلاف برخی دیگر از گلیچ‌های Call of Duty: Warzone، این مورد به‌نظر نمی‌آید که امکان چندانی برای سوءاستفاده‌شدن در جهت ایجاد برتری در رقابت، برای بازی‌بازان فراهم کند. راه‌پله تا ارتفاع چندان بالایی نمی‌رود و بااینکه بازی‌بازان می‌توانند از درخت برای کاور اضافه استفاده کنند، به‌نظر نمی‌آید چنین چیزی یک استراتژی پرتقاضا باشد و می‌توان از این راه‌پله برای کارهای خنده‌دار استفاده کرد.

مشخص نیست که دقیقاً چه مدت است که این راه‌پله‌ی نامرئی در Call of Duty: Warzone قرار دارد، و همچنین نمی‌دانیم که راه‌پله‌های نامرئی دیگری هم در بازی وجود دارند یا نه. اما اگر کسی کنجکاو به پیدا کردن راه‌پله‌های بیشتر است، شاید بهتر باشد شروع به دویدن نزدیک به دیوارهای بازی کنند تا شاید مورد دیگری پیدا کنند.

اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، استودیوی سازنده‌ی Call of Duty: Warzone، هر هفته برای این بازی به‌روزرسانی منتشر می‌کند و به‌روزرسانی بعدی برای ۶ آبان ۱۳۹۹ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است. بعید به‌نظر می‌رسد که با به‌روزرسانی بزرگی در ابعاد Haunting of Verdansk طرف باشیم که هفته‌ی گذشته منتشر شد، و در عوض احتمالاً تنها تغییراتی در پلی‌لیست بازی و رفع باگ‌های قدیمی را شاهد باشیم. اینکه این راه‌پله‌ی نامرئی نزدیک Storage Town هم حذف خواهد شد، هنوز مشخص نیست.

عنوان بتل‌رویال Call of Duty: Warzone به‌صورت رایگان برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل تجربه است.