اگر از طرفداران فوتبال هستید و برای شروع جام جهانی ۲۰۲۲ لحظه شماری می کنید، کمپین «به سفر قطر کنید» شاتل موبایل را از دست ندهید و همین حالا با خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل‌موبایل در قرعه‌کشی کمک هزینه ۳۰ میلیون تومانی سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت کنید.

 در این جشنواره به ازای هر ۱۰۰۰ تومان پرداخت بابت خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، خرید شارژ و خرید بسته اینترنت یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی کسب می کنید و با افزایش امتیازهای خود تا پایان زمستان می توانید شانس خود را برای برنده شدن کمک هزینه ۳۰ میلیون تومانی سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر افزایش دهید.

شاتل موبایل تنها ارائه دهنده سیم‌کارت هوشمند با قابلیت مکالمه، پیامک و اینترنت همراه در کشور است که امکان اتصال به شبکه هر ۳ اپراتور اصلی را دارد و به طور هوشمند، متناسب با منطقه جغرافیایی شما بهترین و با کیفیت ترین پوشش شبکه را برایتان انتخاب می کند.

در صورتی که مشترک سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل شوید می توانید با بسته های متنوع و مقرون به صرفه در هزینه اینترنت خود صرفه جویی کنید، مانده حجم اینترنت خود را به دوره بعد انتقال دهید، فیلم ها و سریال های به روز را بدون نیاز به خرید اشتراک در نماوا تماشا کنید و به طور کلی از خدمات منحصر به فرد شاتل موبایل بهره مند شوید.

روش های خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل 

به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل مراجعه کنید.

با مرکز پشتیبانی شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

عبارت ak را به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ پیامک کنید تا کارشناسان شاتل موبایل در کمترین زمان ممکن برای انتخاب شماره و ارسال سیم‌‌کارت به درب منزل‌تان با شما تماس بگیرند.