دیجیزا/ آیا از نمایش پاپ آپ نوتیفیکیشن در اندروید خسته شده‌اید؟ شما می‌توانید نمایش پاپ آپ تبلیغات را در اندروید غیرفعال کنید.
   
با اینکه نمایش نوتیفیکیشن‌ها در سیستم عامل اندروید می‌تواند مؤثر باشد، برای برخی کاربران هم خوشایند نیستند. درحقیقت، برخی از نوتیفیکیشن‌ها ناگهانی روی نمایشگر ظاهر می‌شوند و می‌توانند هنگام کار با گوشی هوشمند آزاردهنده باشند. اگر اعلان‌ها هم بی‌اهمیت باشند، شرایط به‌مراتب بدتر خواهد شد. خوشبختانه روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید از نمایش نوتیفیکیشن‌های پاپ آپ جلوگیری کنید و درعین‌حال، امکان جلوگیری یک‌باره از نمایش نوتیفیکیشن‌ها وجود ندارد.

شما می‌توانید به‌راحتی غیرفعال‌کردن یا نمایش داده‌نشدن نوتیفیکیشن در اندروید را ازطریق برنامه‌های شخص ثالث هم انجام دهید. انگشت خود را از بالای نمایشگر به‌سمت پایین بکشید و در نوار ابزار، نماد چرخ‌دنده (تنظیمات) را انتخاب کنید تا منو مربوطه بازگشایی شود.

درادامه، باید گزینه برنامه‌ها و نوتیفیکیشن‌ها (Apps & Notifications) را انتخاب کنید.

سپس گزینه مشاهده تمام برنامه‌ها (See All Apps) را انتخاب کنید.

برنامه مدنظرتان را انتخاب کنید که نوتیفیکیشن‌های آن نشان داده می‌شود.

حال باید گزینه نوتیفیکیشن‌ها (Notifications) را انتخاب کنید.

در ادامه، تمام کانال‌های نمایش‌دهنده نوتیفیکیشن را مشاهده خواهید کرد. متأسفانه باید برای خاموش‌کردن نمایش اعلان‌های هرکدام از برنامه‌ها جداگانه وارد آن‌ها شوید. برای شروع کار، کافی‌ است یکی از برنامه‌ها را انتخاب کنید.

درنهایت، باید گزینه بالا را انتخاب کنید تا امکان مشاهده پیغام Pop On Screen برایتان وجود داشته باشد.

این فرایند را برای تمام برنامه‌ها و کانال‌های نمایش‌دهنده نوتیفیکیشن‌ها انجام دهید. پس از انجام این فرایند، همه نوتیفیکیشن‌ها در نوار اعلان‌ها نمایش داده خواهد شد.