سخت افزار/ اپل سرانجام دعوت‌نامه رویداد آنلاین بعدی خود را منتشر کرد و حالا می‌دانیم که باید 13 اکتبر (22 دیجیزا) ساعت 8 و 30 دقیقه شب در انتظار معرفی آیفون های 12 این شرکت باشیم.

مانند رویدادهای دو سال اخیر اپل، آیفون‌های 12 این شرکت هم در اپل پارک رونمایی خواهند شد. با این تفاوت که مراسم امسال مهمانی نخواهد داشت و همه چیز به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پوستری که اپل برای رونمایی این محصولات منتشر کرده، طبق معمول از تصاویری مبهم با حضور لوگوی اپل تشکیل شده است. کوپرتینویی‌ها نام این مراسم را ‘Hi, Speed.’ گذاشته‌اند. در طول سال‌های گذشته افراد زیادی بودند که تلاش می‌کردند تا مفاهیم و نکات پشت این تصاویر را کشف کنند، اما به ندرت شاهد این بودیم که این نمادها مفهوم خاصی داشته باشند.

هرچند که در پوستر این مراسم هیچ اشاره‌ای به محصولاتی که قرار است معرفی شوند، نشده، با این حال با توجه به زمان رویداد، بعید به نظر می‌رسد که شاهد معرفی محصولی جز آیفون‌های 12 باشیم. البته در کنار رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های آیفون، انتظار می‌رود که اپل در نهایت امسال از اولین Silicon-Based Mac نیز پرده‌برداری کند.

به نظر می‌رسد که رویداد سه‌شنبه شب، آخرین کنفرانس اپل تا پایان سال 2020 است و این زمان مناسبی برای معرفی کامپیوتر مورد انتظار شرکت خواهد بود. از آنجایی هم که در نام رویداد اشاره مستقیمی به “سرعت” شده است، معرفی کامپیوتر پرسرعت جدید اپل هم بسیار متناسب با رویداد به نظر می‌آید.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود که در مراسم امسال شاهد رونمایی از برخی از محصولات صوتی جدید اپل نیز باشیم. اخباری پیرامون هدفون‌های بی‌سیم بزرگ اپل در چند وقت اخیر به گوش می‌رسد. از طرفی این شرکت به تازگی فروش محصولات صوتی Bose، Sonos و لاجیتک را در فروشگاه‌های خود متوقف کرده است که این می‌تواند به محصولات آینده آنها مرتبط باشید. همچنین در این مراسم باید انتظار معرفی نسخه کوچکتر HomePod را نیز داشته باشیم.