دیجیزا/ طبق شایعه‌ی جدید منتشر شده، ظاهراً قرار است تا پایان سال جاری میلادی چند بازی از شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) به سرویس Xbox Game Pass اضافه شود.

Shpeshal Ed، اینسایدر شناخته شده‌ی ایکس‌باکس، اخیراً ادعا کرده است که چند عنوان شرکت یوبی‌سافت تا پایان سال ۲۰۲۱ به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد. همچنین او حدس زده است که یکی از این بازی‌ها عنوان Immortals Fenyx Rising باشد. این منبع همچنین در خصوص احتمال افزایش قیمت اشتراک سرویس Xbox Game Pass صحبت کرد و گفت ممکن است مایکروسافت افزایش قیمت جزئی به طور جداگانه برای بازی‌های الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و یوبی‌سافت اعمال نماید.

این احتمال وجود دارد که شرکت یوبی‌سافت همانند الکترونیک آرتس، عناوین خود را از طریق اشتراک Ubisoft+ به سرویس Xbox Game Pass اضافه نماید. در حال حاضر اشتراک Ubisoft+ تنها یک طرح ارائه می‌دهد که شامل همه‌ی بازی های جدید و قدیمی یوبی‌سافت است.

با توجه به این موضوع که هنوز این اطلاعات از سوی مایکروسافت و یوبی‌سافت تایید نشده‌اند، در نتیجه فعلاً به عنوان شایعه تلقی می‌شوند. با این حال، Shpeshal Ed یک منبع معتبر برای ایکس‌باکس محسوب می‌شود و درست بودن این اطلاعات جدید تعجب‌آور نخواهد بود.